Kurs - 3ds Max 2023 - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw

249,00 zł 202,44 zł netto

  • Dostęp do pojedynczego kursu
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online
  • Możliwość pobrania materiałów szkoleniowych

Wszystkie kursy od 75 zł

  • Dostęp do wszystkich kursów
  • Czasowy dostęp
  • Oglądaj online
  • Możliwość pobrania materiałów szkoleniowych
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 10
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 11
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 12
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 13
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 14
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 15
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 16
  • Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 17

O czym jest kurs?

Kurs Corona Renderer 8 od podstaw, to blisko 9-godzinne kompletne szkolenie, które nauczy Cię krok po kroku, jak korzystać z tego rewelacyjnego silnika w programie 3ds Max. Kurs składa się z 70 lekcji, dzięki którym poznasz wszystkie niezbędne funkcje przydatne w codziennej pracy.

Kurs jest poprowadzony w taki sposób, aby dobrze przedstawić działanie programu, a zdobytą wiedzę móc wykorzystać w tworzeniu własnych fotorealistycznych wizualizacji - niezależnie od rodzaju projektu.

Szkolenie podzielone jest na kilka etapów: najpierw skupia się na dobrym poznaniu podstaw silnika, następnie przybliża kwestię oświetlenia i materiałów. Na koniec w ramach podsumowania pokażę Ci proces pracy nad projektem sypialni. Pomiędzy poszczególnymi etapami zostają również wytłumaczone inne interesujące funkcje programu.

Gwarancja jakości

Szkolenie to jest bezpośrednią aktualizacją uznanego kursu pt. Kurs - 3ds Max - Corona Render 5 od podstaw, który został oceniony wielokrotnie na maksymalną ocenę 5.0!

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - opinie

Omówienie świateł w Corona renderer 8

Podczas kursu zostaną omówione wszystkie rodzaje świateł dostępnych w Coronie. Zaprezentuję Corona Sun oraz HDRI, które pozwalają uzyskać efekt naturalnego światła słonecznego. Dodatkowo pokażę Ci światła Corona Light, takie jak - Rectangle, Disc, IES, Spehere, Cylinder, Corona Light Material dzięki którym można tworzyć różnego rodzaju sztuczne oświetlenie.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - 01

W trakcie kursu poznasz również rewelacyjną funkcję Light Mix, która pozwala edytować światła podczas renderowania oraz w przeliczonych już wizualizacjach! Light Mix pozwala włączać, wyłączać, zmieniać moc oraz kolor, co daje ogromne możliwości i znacznie przyśpiesza pracę.

Wszystkie przykłady poniżej zostały przygotowane na podstawie jednej wizualizacji, dzięki czemu nie było potrzeby przeliczania tego samego ujęcia kilkukrotnie.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - lightmix

Materiały w Corona Renderer 8

W tym dziale omówię jak działają nowe materiały Corona Physical Material, dzięki którym wizualizacje wyglądają jeszcze realistycznej, a ich przygotowanie staje się jeszcze prostsze.

Wytłumaczę Ci czym różnią się od materiałów znanych z poprzednich wersji Corony. Przedstawię wszystkie najważniejsze parametry, takie jak: roughness, refraction, opacity, bump, displacement, translucency w taki sposób, aby dokładnie było wiadomo za co odpowiadają. Zależy mi na tym, aby ich tworzenie było zrozumiałe i logiczne, a nie polegało na przypadkowej zmianie poszczególnych wartości.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - materiały

Poznasz bardzo przydatne funkcje takie jak - UVW Randomizer, TriplanarTex, CoronaAO, które umożliwią Ci w prosty sposób tworzyć unikalne i niepowtarzalne materiały.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - uvw randomizer

Głębia ostrości (DOF) oraz Motion Blur w Corona renderer 8

Zobaczysz również jak uzyskać interesujące efekty takie jak - głębia ostrości (DOF), rozmycie poruszających się obiektów (Motion Blur) oraz jak dodać naturalne rozbłyski w finalnym renderze za pomocą Bloom and Glare.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - depth of field

Chaos Scatter oraz Proxy

Dodatkową zaletą Corony Renderer 8 jest również fakt, że posiada swojego Scattera, więc nie ma potrzeby dokupywać kolejnej wtyczki np. Multiscattera. Dzięki Chaos Scatterowi wraz z połączeniem z Proxy można m.in. kilkoma kliknięciami tworzyć całe lasy po horyzont. Świetnie sprawdza się w każdej sytuacji, gdy losowo musimy rozprowadzić obiekty po konkretnej płaszczyźnie. Niezależnie  czy są to drzewa, kamyki, kwiaty lub jakiekolwiek inne obiekty.

Tworzenie przekroi - Corona Slicer Material

Jedną z bardzo przydatnych i intersujących nowości jest Corona Slicer Material, dzięki któremu w bardzo prosty sposób możemy tworzyć przekroje zarówno całych pomieszczeń jak i pojedynczych obiektów.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - slicer

Wizualizacje wnętrz w Corona Renderer 8

Na koniec jako podsumowanie zdobytej wiedzy pokażę Ci proces  pracy nad projektem sypialni i omówię poszczególne kroki opracowania tego typu projektu.

Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - lightmix - 02Kurs - 3ds Max - Omówienie silnika Corona render 8 od podstaw - lightmix - 02

Po przerobieniu tego kursu obsługa tego silnika nie powinna stanowić już dla Ciebie problemu. Nauczysz się tworzyć realistyczne materiały, ustawiać oświetlenie, wykonywać postprodukcje. Zobaczysz, że Corona Renderer 8 to bardzo prosty i intuicyjny program, dzięki któremu wykonywanie realistycznych renderów stanie się tak proste jak nigdy wcześniej.

Lista filmów

  • 01 - Wstęp Zobacz darmową lekcję2 min 31 s
  • 02 - Czym jest Corona renderer Zobacz darmową lekcję6 min 26 s
  • 03 - Skąd pobrać Coronę Zobacz darmową lekcję2 min 19 s
  • 04 - Wstępne omówienie interfejsu 13 min 1 s
  • 05 - Chaos Cosmos - Import modeli 3d 15 min 37 s
  • 06 - Kamery 12 min 27 s
  • 07 - Corona Sun 10 min 37 s
  • 08 - Interactive rendering 11 min 8 s
  • 09 - Denoiser 8 min 10 s
  • 10 - VFB - Virtual Frame Buffer 8 min 37 s
  • 11 - VFB - Modyfikowanie parametrów 22 min 28 s
  • 12 - VFB - ACES OT 11 min 13 s
  • 13 - Override Material 3 min 20 s
  • 14 - Światła - CoronaLight - Sphere 8 min 3 s
  • 15 - Światła - CoronaLight - Rectangle 7 min 1 s
  • 16 - Światła - CoronaLight - Disk 1 min 43 s
  • 17 - Światła - CoronaLight - IES 4 min 40 s
  • 18 - Światła - CoronaLight - Cylinder 1 min 28 s
  • 19 - Światła - HDRI 15 min 12 s
  • 20 - Światła - CoronaLightMaterial 5 min 16 s
  • 21 - Światła - LightMix 12 min 29 s
  • 22 - Render Elementy - Czym są 8 min 31 s
  • 23 - Render Elementy - Ambient Occlusion 5 min 8 s
  • 24 - Render Elementy - Cryptomatte 7 min 9 s
  • 25 - Render Elementy - CMasking ID, Wirecolor 4 min 33 s
  • 26 - Render Elementy - CMasking Mask 4 min 59 s
  • 27 - Maski - Opcja Propagate 5 min 29 s
  • 28 - Render Selected - Renderowanie wybranych elementow 5 min 27 s
  • 29 - Głębia ostrości - DOF 8 min 14 s
  • 30 - Efekt ruchu - Motion Blur 8 min 24 s
  • 31 - Bloom and Glare 6 min 2 s
  • 32 - Materiały - Wstęp 6 min 48 s
  • 33 - Materiały - Presety 3 min 9 s
  • 34 - Materiały - Metalness 2 min 49 s
  • 35 - Materiały - Color 10 min 3 s
  • 36 - Materiały - Reflection 9 min 1 s
  • 37 - Materiały - Reflection - Mapy 9 min 38 s
  • 38 - Materiały - Bump 5 min 4 s
  • 39 - Materiały - Metale 3 min 41 s
  • 40 - Materiały - Anisotropy 1 min 47 s
  • 41 - Materiały - Base Tail 3 min 50 s
  • 42 - Materiały - Refraction 5 min 43 s
  • 43 - Materiały - Absrotption color 4 min 51 s
  • 44 - Materiały - Subsurface Scattering 5 min 6 s
  • 45 - Materiały - Caustics 6 min 13 s
  • 46 - Materiały - Dispersion 2 min 49 s
  • 47 - Materiały - Opacity 5 min 26 s
  • 48 - Materiały - Thin shell 7 min 5 s
  • 49 - Materiały - Displacement 9 min 34 s
  • 50 - Materiały - Clearcoat Layer 3 min 21 s
  • 51 - Materiały - Sheen 5 min 52 s
  • 52 - Materiały - CoronaAO 14 min 15 s
  • 53 - Materiały - Corona Layered Material 5 min 39 s
  • 54 - Materiały - Corona Curvature 6 min 40 s
  • 55 - Materiały - Corona MultiMap 8 min 41 s
  • 56 - Materiały - Corona RoundEdges 4 min 26 s
  • 57 - Materiały - Corona Wire 3 min 53 s
  • 58 - Materiały - Triplanar 14 min 28 s
  • 59 - Materiały - UVWRandomizer 15 min 37 s
  • 60 - Materiały - Gotowe biblioteki 7 min 43 s
  • 61 - Corona Decal 9 min 50 s
  • 62 - Chaos Scatter 13 min 46 s
  • 63 - Corona Slicer Material 10 min 0 s
  • 64 - Praca na przykładzie - Wstęp 3 min 32 s
  • 65 - Praca na przykładzie - Wykorzystane modele 13 min 59 s
  • 66 - Praca na przykładzie - Oświetlenie 5 min 22 s
  • 67 - Praca na przykładzie - Materiały 5 min 51 s
  • 68 - Praca na przykładzie - Podsumowanie 2 min 12 s
  • 69 - Omówienie finalnych wizualizacji 14 min 29 s
  • 70 - Podsumowanie 1 min 21 s
  • pliki-dodatkowe-corona-8-od-podstaw-3ds-max-2018
  • pliki-dodatkowe-corona-8-od-podstaw-3ds-max-2023
  • pliki-dodatkowe-corona-8-od-podstaw-3ds-max-tekstury

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Corona Renderer 8 od podstaw dedykowany jest osobom, które znają już program 3ds Max, ale chciałyby nauczyć się obsługiwać ten silnik renderujący. Szkolenie skierowane jest dla osób początkujących lub dla osób średnio zaawansowanych, które chciałyby uporządkować swoją wiedzę.

Jeśli nie znasz jeszcze programu 3ds Max, to zachęcamy do rozpoczęcia nauki od kursu -  3ds Max 2022 od podstaw. Dowiesz się z niego wszystkich niezbędnych informacji o programie 3ds Max, by móc swobodnie w nim pracować :)

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Omówienie interfejsu Corona renderer
  • Omówienie Virtual Frame Buffera oraz Corona Image Editor
  • Corona Camera - omówienie ustawień
  • Omówienie wszystkich świateł: Corona Sun, Sphere, Rectangle, Disk, Light Material, IES
  • Co to jest Light Mix i jakie daje możliwości
  • Czym są Render Elements i jak z nich korzystać
  • Jak uzyskać naturalny efekt rozbłysków z wykorzystaniem Bloom and Glare
  • Jak uzyskać głębię ostrości - DOF
  • Efekt poruszających się obiektów - Motion Blur
  • Omówienie materiałów i ich parametrów - roughness, metalness, color, refraction, anisotropy, opacity thin shell i wiele innych
  • Jak korzystać z Caustics
  • Corona Decal - Prosty sposób na tworzenie napisów na ścianach
  • Uzyskiwanie efektu nierówności z wykorzystaniem Displacementu
  • Wykonywanie postprodukcji renderów z wykorzystaniem Frame Buffera oraz Corona Image Editora
  • Omówienie zaawansowanych narzędzi: CoronaAO, CoronaCurvature, CoronaWire, CoronaRoundEdges, UVWRandomizer, TriplanarTex i inne
  • Omówienie pracy nad przykładowym wnętrzem

Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

5.0

  • Klaudia 05-06-2022

    Świetny kurs! Bardzo fajnie, że bazuje na coronie 8 i najnowszych aktualizacjach. Dziękuję

Opinie o kursie

5.0

  • Klaudia

    Świetny kurs! Bardzo fajnie, że bazuje na coronie 8 i najnowszych aktualizacjach....

Zobacz wszystkie opinie

Autor

Mateusz Ciećwierz Architekt, grafik 3d

Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Założyciel Red Gear oraz CG Wisdom. Fan gier, komiksów i starych samochodów.

Czas trwania:
8 godzin 40 minut
Użyte programy:
3ds Max 2023 Corona Renderer 8
Pliki:
Lekcje w postaci filmów video Pliki 3ds Max do własnych testów w wersji 2018 i 2023
Język:
Polski
Stopień trudności:
łatwy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto