Kurs - 3ds Max 2022 od podstaw

149,00 zł

  • Dostęp do pojedynczego kursu
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online
  • Możliwość pobrania materiałów szkoleniowych

Wszystkie kursy od 66zł

  • Dostęp do wszystkich kursów
  • Czasowy dostęp
  • Oglądaj online
  • Możliwość pobrania materiałów szkoleniowych

O czym jest kurs?

Kurs - 3ds Max 2022 od podstaw, to materiał dzięki, któremu praca z tym programem stanie się intuicyjna i przyjemna. Wiele osób zarzuca naukę tego oprogramowania uznając go za zbyt trudny. Rzeczywiście jeśli staramy się go uczyć na własną rękę albo trafimy na szkolenie stacjonarne, którego tempo było zbyt szybkie, to możemy się zniechęcić. Zobaczysz, że praca w 3ds Maxie może być naprawdę przyjemna, a solidne poznanie podstaw pozwala na swobodną dalszą naukę.

Gwarancja jakości

Szkolenie to jest bezpośrednią aktualizacją bestsellerowego kursu pt. 3ds Max od podstaw + VRay 3.6 - Kompendium, który otrzymał na ten moment 20 pozytywnych opinii z maksymalną notą! Główną różnicą między tymi kursami jest to, że tym materiale skupiamy się tylko na 3ds Maxie 2022 dzięki czemu zamiast 5 godzin otrzymujemy ponad 9 godzinny materiał poświęcony temu programowi.


Sprawne poruszanie się po programie

Podstawą dobrej znajomości programu jest sprawne poruszanie się w nim. Dużą część kursu poświęcimy na omówienie takich zagadnień, jak - move, rotate, scale, snapowanie, rodzaje obiektów, warstwy, align, mirror i  wszystko inne pozwoli nam na sprawną nawigację i szybką edycję.

Podstawy modelowania - Editable Poly

Jedną z mocniejszych stron 3ds Maxa są narzędzia jakie oferuje do wykonywania modeli 3d. Dzięki ich poznaniu możemy w szybki sposób wykonywać przeróżne obiekty od pojedynczych mebli po całe osiedla mieszkalne.


Modyfikatory - 3ds Max

Dowiesz się czym są modyfikatory i jak z nich korzystać. Pokażę Ci wszystkie przydatne modyfikatory, które przydają się w codziennej pracy. Zobaczysz jak w łatwy sposób tworzyć gzymsy, ściany, kraty, tworzyć symetryczne odbicia i wiele innych.


Ćwiczenia na przykładach

Na koniec w ramach podsumowania wykonamy trzy proste ćwiczenia, w których wykorzystamy część zdobytej wiedzy - kieliszek, proste pomieszczenie oraz komodę. Zobaczysz, że wykonanie tego typu obiektów nie będzie stanowić dla Ciebie żadnego problemu.


Po przerobieniu tego kursu zdobędziesz solidne podstawy, a dalsza nauka nie będzie stanowić już większego problemu. W naszej ofercie znajdziesz wiele kursów z programu 3ds Max, dzięki którym można podnosić swoje umiejętności.


Lista filmów

  • 00 - Wstęp Zobacz darmową lekcję5 min 26 s
  • 01 - Wstępne omówienie interfejsu Zobacz darmową lekcję2 min 53 s
  • 02 - Viewporty Zobacz darmową lekcję8 min 28 s
  • 03 - Poruszanie się po scenie - Orbitowanie, przyblizanie 8 min 16 s
  • 04 - Panel po prawej stronie 11 min 9 s
  • 05 - Pasek u góry - Ribbon 6 min 54 s
  • 06 - Sposoby wyświetlania obiektów 7 min 7 s
  • 07 - Ustawienie jednostek 2 min 0 s
  • 08 - Rodzaje obiektów 5 min 27 s
  • 09 - Zaznaczanie obiektów 5 min 2 s
  • 10 - Skróty klawiszowe 6 min 55 s
  • 11 - Lista obiektów 4 min 12 s
  • 12 - Move - Poruszanie obiektami 8 min 29 s
  • 13 - Snapowanie - Przyciąganie obiektów 9 min 44 s
  • 14 - Axis Constraints 6 min 51 s
  • 15 - Rodzaje snapów 3 min 47 s
  • 16 - Rotate - Obracanie obiektami 7 min 38 s
  • 17 - Skalowanie 9 min 3 s
  • 18 - Pivoty - Zmiana ich położenia 4 min 48 s
  • 19 - Reference Coordinate System 14 min 57 s
  • 20 - Grupowanie 7 min 26 s
  • 21 - Linkowanie 4 min 31 s
  • 22 - Selection Sets 2 min 10 s
  • 23 - Warstwy 8 min 40 s
  • 24 - Mirror 2 min 10 s
  • 25 - Align 4 min 36 s
  • 26 - Select nad Place 1 min 31 s
  • 27 - Kopiowanie obiektów - Podstawy 13 min 16 s
  • 28 - Kopiowanie obiektów - Spacing Tool 5 min 54 s
  • 29 - Kopiowanie obiektów - Array 4 min 11 s
  • 30 - Kopiowanie obiektów - Object Paint 4 min 54 s
  • 31 - Text, TextPlus 7 min 26 s
  • 32 - Linie, Editable Spline 37 min 40 s
  • 33 - Editable Poly - Podstawy 17 min 0 s
  • 34 - Editable Poly - Zaznaczanie 20 min 2 s
  • 35 - Editable Poly - Modyfikowanie geometrii - Podstawy 13 min 54 s
  • 36 - Editable Poly - Modyfikowanie geometrii - Panel z prawej 25 min 10 s
  • 37 - Editable Poly - Cięcie geometrii 13 min 4 s
  • 38 - Modyfikatory - Jak działają. 14 min 21 s
  • 39 - Modyfikatory - Bend, Twist 5 min 39 s
  • 40 - Modyfikatory - Chamfer 20 min 3 s
  • 41 - Modyfikatory - Cloth 7 min 24 s
  • 42 - Modyfikatory - Displace 4 min 34 s
  • 43 - Modyfikatory - FFD 3 min 5 s
  • 44 - Modyfikatory - Lattice 3 min 25 s
  • 45 - Modyfikatory - Lathe 4 min 6 s
  • 46 - Modyfikatory - Noise 3 min 40 s
  • 47 - Modyfikatory - Spline Overlap 6 min 29 s
  • 48 - Modyfikatory - Path Deform 6 min 28 s
  • 49 - Modyfikatory - ProOptimizer 3 min 35 s
  • 50 - Modyfikatory - Shell 5 min 5 s
  • 51 - Modyfikatory - Spline Mirror 2 min 5 s
  • 52 - Modyfikatory - Spline Chamfer 2 min 30 s
  • 53 - Modyfikatory - Slice 5 min 1 s
  • 54 - Modyfikatory - Smooth i Smoothing groups 10 min 28 s
  • 55 - Modyfikatory - Sweep 13 min 56 s
  • 56 - Modyfikatory - Symmetry 4 min 19 s
  • 57 - Modyfikatory - Spline Relax 3 min 15 s
  • 58 - Modyfikatory - UVW Map 7 min 42 s
  • 59 - Modyfikatory - Turbosmooth 14 min 13 s
  • 60 - Retopology - ProBoolean 12 min 15 s
  • 61 - Podstawy animacji 10 min 28 s
  • 62 - Przyklady - Modelowanie kieliszka 19 min 48 s
  • 63 - Przyklady - Modelowanie komody 17 min 5 s
  • 64 - Przyklady - Proste pomieszczenie 6 min 42 s
  • 65 - Podsumowanie 2 min 31 s
  • pliki-dodatkowe-3ds-max-2022-od-podstaw

Dla kogo jest ten kurs?

Chcesz nauczyć się 3ds Maxa, ale nie wiesz od czego zacząć? Ten kurs będzie dla Ciebie idealnym wyborem. Krok po kroku poznasz wszystkie niezbędne funkcje oraz narzędzia, dzięki którym dalsza nauka tego programu stanie się o wiele prostsza i przyjemniejsza. 

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Interface
  • Poruszanie się po scenie - orbitowanie, przybliżanie
  • Omówienie pasków narzędzi
  • Zmiana jednostek
  • Rodzaje obiektów, lista obiektów
  • Edycja obiektów - poruszanie, obracanie, skalowanie
  • Grupowanie, Linkowanie, Selection Sets
  • Warstwy
  • Mirror - Lustrzane odbicie
  • Align
  • Sposoby na kopiowanie obiektów - Spacing Tool, Array, Object Paint
  • Podstawy modelowania - Editable Poly
  • Modyfikatory - co to jest i jak działają
  • Przydatne modyfikatory
  • Narzędzie ProBoolean oraz Retopology
  • Praca na przykładach

Stwórz własny pakiet

* możesz uzyskać maksymalnie 25% rabatu

ZOBACZ DOSTĘPNE PAKIETY
Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

0.0

Autor

Mateusz Ciećwierz Architekt, grafik 3d

Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Założyciel Red Gear oraz CG Wisdom. Fan gier, komiksów i starych samochodów.

Czas trwania:
9 godzin 10 minut
Użyte programy:
3ds Max 2022
Pliki:
Lekcje w postaci filmów video Materiały szkoleniowe
Język:
Polski
Stopień trudności:
łatwy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto