Przypomnij hasło

Logowanie

Stwórz konto

Kurs - Kompendium - 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6

99,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online

Masz pytania? Napisz!

  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw
  • Galeria - Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Od podstaw

O czym jest kurs?

Kurs „Kompedium 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6”, to blisko dziesięciogodzinny materiał, z którego dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji, które umożliwią Ci swobodną pracę zarówno w samym 3ds Maxie jak i w V-Rayu. W pierwszej części skupimy się na samej obsłudze 3ds Maxa - interfejsie, dostosowania programu, nawigacji, edycji obiektów, przydatnych modyfikatorach takich jak: Chamfer, Cloth, FFD, Sweep i wiele innych. Omówimy czym jest Editable Poly i jakie daje nam możliwości edycji geometrii. Z czego składają się obiekty 3d, czym jest Vertex, Edge, Polygon, Border oraz Element. Poznacie wszystkie przydatne funkcje, która pozwolą wam szybko i efektywnie pracować. Po dobrym zrozumieniu programu praca w 3ds Maxie nie będzie już takim wyzwaniem, a stanie się intuicyjna i przyjemna.

W drugiej części szkolenia skupimy się na omówieniu V-ray 3.6. Zaczniemy od podstaw takich jak tworzenie i ustawienia V-Ray Physical Camery, dodawanie i edycji świateł V-ray (Plane, Dome, IES, Skylight Poral), a następnie przejdziemy do samych ustawień V-raya. Poznamy kilka technik przeliczania renderów - Progressive, Brute Force, Irradiance Map - omówimy sobie ich zalety i wady oraz kiedy najlepiej korzystać z wybranej metody. Zobaczycie również wiele przydatnych dodatkowych opcji takich jak: Ambient Occlusion, Bloom Effect, Resumeable Rendering, V-Ray Denoiser,  które mogą okazać się bardzo przydatne w konkretnych sytuacjach. Dowiecie się jak uzyskać głębię ostrości wykorzystując opcję Depth of Field oraz jak wyrenderować rozmycie poruszających się obiektów korzystając z Motion Blur. Poznacie również niezbędne podstawy materiałów V-ray, dzięki którym będziecie mogli tworzyć już własne shadery korzystając z takich funkcji jak - Diffuse, Reflect, Refract, Bump, Opacity.

W kursie zostały wykorzystane darmowe mapy HDRI z serwisu - www.hdrmaps.com

Encyklopedia - 3ds Max 2018 + V-ray 3.4 - Głębia ostrości - Depth of Field

Encyklopedia 3ds Max 2018 - V-Ray 3.6 - Bloom Effect

Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Aerial Perspectice

Encyklopedia 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 - Motion Blur

Lista filmów

  • 00 - 3ds Max - Wstęp 4 min 39 s
  • 01 - 3ds Max - Omowienie Okien 4 min 14 s
  • 02 - 3ds Max - Orbitowanie i przybliżanie Zobacz darmową lekcję7 min 24 s
  • 03 - 3ds Max - Okna robocze - Viewport 3 min 24 s
  • 04 -3ds Max - Sposoby Wyswietlania Obiektów 5 min 22 s
  • 05 - 3ds Max - Ustawianie jednostek 1 min 21 s
  • 06 - 3ds Max - Typy Obiektów Zobacz darmową lekcję5 min 20 s
  • 07 - 3ds Max - Zaznaczanie Obiektów 3 min 57 s
  • 08 - 3ds Max - Skroty klawiszowe 2 min 12 s
  • 09 - 3ds Max - Lista obiektow oraz ich chowanie 2 min 28 s
  • 10 - 3ds Max - Move - Poruszanie obiektami 4 min 30 s
  • 11 - 3ds Max - Snapowanie 7 min 54 s
  • 12 - 3ds Max - Axis Constraints 3 min 36 s
  • 13 - 3ds Max - Rodzaje Snapow 4 min 18 s
  • 14 - 3ds Max - Pivoty 18 min 58 s
  • 15 - 3ds Max - Rotate - Obracanie obiektami 5 min 31 s
  • 16 - 3ds Max - Scale - Skalowanie obiektow 8 min 35 s
  • 17 - 3ds Max - Grupowanie, Linkowanie, Selection Sets 5 min 21 s
  • 18 - 3ds Max - Warstwy 5 min 21 s
  • 19 - 3ds Max - Align I Mirror 4 min 8 s
  • 20 - 3ds Max - Select And Place - Łatwe rozmieszczanie obiektów 1 min 25 s
  • 21 - 3ds Max - Kopiowanie obiektow - Copy, Instance, Reference 7 min 29 s
  • 22 - 3ds Max - Kopiowanie obiektow - Spacing Tool, Array, Object Paint 10 min 17 s
  • 23 - 3ds Max - Text, Textplus 6 min 17 s
  • 24 - 3ds Max - Linia i jej opcje 17 min 58 s
  • 25 - 3ds Max - Editable Poly - Z czego składają się obiekty 12 min 51 s
  • 26 - 3ds Max - Editable Poly - Zaznaczenie 14 min 30 s
  • 27 - 3ds Max - Editable Poly - Kasowanie 2 min 18 s
  • 28 - 3ds Max - Editable Poly - Modyfikowanie Geometrii 20 min 3 s
  • 29 - 3ds Max - Editable Poly - Cut, Quick Slice, Slice, Paint Connect, Swift Loop 9 min 4 s
  • 30 - 3ds Max - Ribbon 13 min 47 s
  • 31 - 3ds Max - Modyfikatory - Stos 7 min 30 s
  • 32 - 3ds Max - Modyfikatory - Bend, Twist 3 min 22 s
  • 33 - 3ds Max - Modyfikatory - Chamfer 7 min 58 s
  • 34 - 3ds Max - Modyfikatory - Cloth 3 min 16 s
  • 35 - 3ds Max - Modyfikatory - Displace 2 min 43 s
  • 36 - 3ds Max - Modyfikatory - FFD 3 min 34 s
  • 37 - 3ds Max - Modyfikatory - Lathe 2 min 40 s
  • 38 - 3ds Max - Modyfikatory - Lattice 2 min 23 s
  • 39 - 3ds Max - Modyfikatory - Noise 1 min 57 s
  • 40 - 3ds Max - Modyfikatory - Path Deform Binding 2 min 8 s
  • 41 - 3ds Max - Modyfikatory - ProOptimizer 1 min 50 s
  • 42 - 3ds Max - Modyfikatory - Shell 4 min 14 s
  • 43 - 3ds Max - Modyfikatory - Slice 1 min 38 s
  • 44 - 3ds Max - Modyfikatory - Smooth 4 min 11 s
  • 45 - 3ds Max - Modyfikatory - Sweep 7 min 18 s
  • 46 - 3ds Max - Modyfikatory - Symmetry 3 min 10 s
  • 47 - 3ds Max - Modyfikatory - UVM Map - Mapowanie Obiektow 10 min 53 s
  • 48 - 3ds Max - Modyfikatory - Turbosmooth 6 min 58 s
  • 49 - V-ray - Wstęp 8 min 5 s
  • 50 - V-ray - Frame Buffer 4 min 27 s
  • 51 - V-ray - Color Correction 4 min 28 s
  • 52 - V-ray - Physical Camera 8 min 37 s
  • 53 - V-ray - Physical Camera - Ustawienia 11 min 36 s
  • 54 - V-ray - Physical Camera - Exposure 5 min 5 s
  • 55 - V-ray - Irradiance Map - Ustawienia próbnych renderów 12 min 33 s
  • 56 - V-ray - Image Filter 6 min 17 s
  • 57 - V-ray - Color Mapping 5 min 2 s
  • 58 - V-ray - Progressive image sampler - Domyślne Ustawienia 10 min 6 s
  • 59 - V-ray - RT - Active Shade Mode 3 min 1 s
  • 60 - V-ray Sun 12 min 1 s
  • 61 - V-ray - Standard Direct Light 6 min 57 s
  • 62 - V-ray Light - IES 4 min 47 s
  • 63 - V-ray Light - Skylight Portal 11 min 39 s
  • 64 - V-ray Light - HDRI 11 min 47 s
  • 65 - V-ray - Ambient Occlusion 3 min 6 s
  • 66 - V-ray - Denoiser 6 min 50 s
  • 67 - V-ray - Sposoby renderowania fragmentu renderu 7 min 26 s
  • 68 - V-ray - Resumable Rendering 7 min 20 s
  • 69 - V-ray - Aerial Perspective 8 min 22 s
  • 70 - V-ray - Materiały - Diffuse 6 min 54 s
  • 71 - V-ray - Materiały - Reflect 14 min 2 s
  • 72 - V-ray - Materiały - BRDF 4 min 4 s
  • 73 - V-ray - Materiały - Anisotropy 1 min 36 s
  • 74 - V-ray - Materiały - Refract 14 min 14 s
  • 75 - V-ray - Materiały - Bump 5 min 7 s
  • 76 - V-ray - Materiały - Opacity 7 min 47 s
  • 77 - V-ray - Materiały - Self Illumination 2 min 32 s
  • 78 - V-ray - Bloom Effect 15 min 12 s
  • 79 - V-ray - DOF - Głębia Ostrości 14 min 31 s
  • 80 - V-ray - Motion Blur 11 min 7 s
  • 81 - V-ray - Jak zrobic czysty render 16 min 28 s
  • 82 - Podsumowanie 1 min 58 s
  • Pliki-dodatkowe-encyklopedia-3ds-max-2018-V-ray

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs 3ds Max 2018 + V-Ray 3.6 skierowany jest zarówno do osób, które chcą dopiero rozpocząć naukę jak i dla tych, które chcą pogłębić swoją wiedzę np. odnośnie obsługi V-raya. Wszystkie lekcje zostały poprowadzone tak by mogła je zrozumieć osoba, która nie miała wcześniej styczności z tymi programami. 

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Omówienie Interfejsu 3ds Maxa
  • Ustawianie jednostek
  • Rodzaje obiektów w 3ds Maxie
  • Skróty klawiszowe
  • Edycja obiektów - Move, Rotate, Scale
  • Praca na wielu obiektach z wykorzystaniem opcji - Group, Selections Sets, Link
  • Warstwy
  • Kopiowanie obiektów z wykorzystaniem Spacing Tool, Array, Object Paint
  • Co daje nam kopiowanie jako - Copy, Instance oraz Reference
  • Omówienie Editable Poly i możliwości edycji geometrii obiektów
  • Czym jest Vertex, Edge, Border, Polygon i Element
  • Przydatne modyfikatory: Bend, Twist, Chamfer, Cloth, Displace, FFD, Lather, Lattice, Noise, Shell, Slice, Smooth, Sweep i inne
  • Omówienie Frame Buffera
  • Co to jest V-ray Physical Camera i jak jej używać
  • Zalety i wady korzystania z Irradiance Map, Brute Force, Progressive
  • Wykorzystanie V-Raya RT
  • Omówienie świateł: V-ray Plane, Sphere, IES, Dome, HDRI, Direct Light
  • Perspektywa powietrzna - Aerial Perspective
  • Podstawy materiałów - omówienie Diffuse, Reflect, Refract, Bump, Opacity
  • Depth of Field - jak uzyskać głębię ostrości
  • Przedmioty w ruchu - Motion Blur

Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.