Kurs projektowania postaci do gier i filmów, ale nie tylko, został przygotowany przez Michała Motulewicza, posiadającego doświadczenie w pracy dla m.in. Bloober Team, obecnie zajmującego stanowisko Concept Artist w Techlandzie. Jego prace możecie obejrzeć na Artstation.
W kursie tym zobaczycie, jak od początku do końca przebiega proces pracy nad koncepcją postaci. Najpierw zaczniemy od omówienia przydatnego narzędzia Pureref, dzięki któremu korzystanie z wybranych referencji stanie się o wiele prostsze i wygodniejsze. Następnie przejdziemy do omówienia przydatnych narzędzi, które będą wykorzystywane podczas przygotowywania projektu.
W kolejnych częściach zostaną przygotowane koncepcje elementów, z których będzie składać się postać - głowy, torsy oraz nogi.

Przygotowując w ten sposób projekt, można uzyskać wiele różnych koncepcji, równocześnie oszczędzając czas. Gdy elementy będą już gotowe, można z nich przygotować nawet kilkanaście różnych wariantów i sprawdzić, które z nich będą dla nas najbardziej interesujące.

W dalszej części wybierzemy jeden najbardziej interesujący projekt postaci i nadamy mu ilustracyjny charakter, aby efekt końcowy wyglądał jeszcze bardziej profesjonalnie.

Anastasia Stamenov 09-12-2024 Opinia potwierdzona zakupem