Transkrypcja: Światło odbija się w lustrze w SketchUp i V-Ray
Wprowadzenie
Cześć, z tej strony Piotr Kurpiewski. W tym filmie odpowiem na pytanie, jak uzyskać realistyczne odbicie światła w lustrze, używając SketchUpa i V-Ray.
Dodanie światła
Aby stworzyć odbicie światła, wstawiamy Sphere Light w pobliżu miejsca, które ma być oświetlone. Ustawiamy parametry intensywności i wybieramy opcję Invisible, aby światło było widoczne tylko w odbiciu.
Konfiguracja odbicia
W Asset Editorze wyłączamy efekt odbicia w refleksach, wybierając odpowiednie parametry, które usuwają widoczność światła w odbiciach, ale zostawiają jego efekt świetlny.
Podsumowanie
Dzięki ustawieniom w V-Ray możemy kontrolować odbicie światła w lustrze, co dodaje realizmu do naszych wizualizacji wnętrz. Polecam wypróbować tę technikę w Waszych projektach.