Projektowanie modeli do gier - Hard surface design

23,90 zł 19,43 zł netto
Wcześniej 29,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,90 zł

  • Dostęp do pojedynczego kursu
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online
  • Możliwość pobrania materiałów szkoleniowych

Wszystkie kursy od 108 zł

  • Dostęp do wszystkich kursów
  • Czasowy dostęp
  • Oglądaj online
  • Możliwość pobrania materiałów szkoleniowych

O czym jest kurs?

Wykład poświęcony jest projektowaniu obiektów HARD SURFACE dla gier na przykładzie granatów VARF ‒ Grenade customization system.

Materiał ten nie jest poświęcony zagadnieniom warsztatowym związanymi z wykonywaniem modeli 3d. To mocno teoretyczny wykład uzupełniony dziesiątkami obrazków. Jeśli poszukujesz kursu, z którego nauczysz się obsługiwać program do wykonywania grafiki 3d, to zachęcamy do zapoznania się z innymi kursami dostępnymi w naszej ofercie.

Z tego materiału dowiesz się natomiast jak podejść do projektowania obiektów, od czego zacząć, na czym się skupić, jakich błędów unikać, gdzie i jak szukać referencji, jak zachować spójność podczas projektowania oraz jak krytycznie patrzeć na swój projekt.


Lista filmów

  • 01 - Cechy i zalożenia współczesnego designu 27 min 37 s
  • 02 - Organizacja etapu pre produkcji 14 min 18 s
  • 03 - Przedstawienie procesu projektowania granatów VARF 31 min 4 s

Dla kogo jest ten kurs?

Skierowany do osób początkujących, które chcą zająć się tematem projektowania dla gier. To zbiór ogólnej, podstawowej wiedzy, która objaśnia w jak zabrać się za design i w jaki sposób się rozwijać we własnym zakresie.

Jeśli uważasz, że projektowane przez Ciebie obiekty są niespójne, mało wiarygodne i po prostu nieinteresujące, to być może ten materiał pozwoli Ci zrozumieć w czym tkwi problem i co należy zrobić aby podnieść jakość swoich prac.


W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Od czego zacząć projektowanie
  • Czym jest design
  • W jaki sposób zbierać i organizować referencje
  • Co zrobić aby obiekt był wizualnie spójny, a nie był zlepkiem przypadkowych kształtów i brył
  • Jak sprawić aby projekt był wiarygodny i funkcjonalny
  • Jakie są typowe błędy i jak ich unikać
  • Jak krytycznie patrzeć na swoje modele i jak obiektywnie oceniać swój projekt

Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

0.0

Autor

Michał Kubas 3d Artist & Environment Artist

W branży gier pracuje od ponad 10 lat. Przez ten czas tworzył gry zarówno na urządzenia mobilne, pc jak i konsole. Pracował m.in. przy takich tytułach jak: Deadfall Adventures, Dead Island Riptide, Painkiller Hell & Damnation. Obecnie pracuje nad grami na konsole najnowszej generacji.


Czas trwania:
1h 12min
Użyte programy:
Wykład
Pliki:
Filmy
Język:
Polski
Stopień trudności:
podstawowy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto