Kurs - Blender - Quixel Suite - Jak tworzyć modele do gier? Modelowanie kufra ze złotem - CG Wisdom

Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Skrzynia ze złotem

89,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online

Masz pytania? Napisz!

  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer
  • Galeria - Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Kufer

O czym jest kurs?

Kurs przedstawia cały proces tworzenia profesjonalnego modelu skrzyni ze złotem wraz z jego prezentacją, który potem może zostać wykorzystany w grze. Całość została stworzona przy użyciu takich programów jak Blender, Photoshop, Quixel Suite (DDO, NDO, 3DO) oraz xNormal. Kurs jest kompletny, a co za tym idzie zostały w nim pokazane wszystkie etapy tworzenia modelu do gier. Zaczynając od omówienia zebranych referencji by w dalszym etapie zająć się tworzeniem modelu high poly, z którego potem stworzymy wersje low poly gotową do wrzucenia do silnika gry. Rozłożymy UV, by przejść następnie przez proces przepalania map z modelu high poly, a całość zakończyć teksturowaniem w oprogramowaniu Quixel Suite DDO oraz prezentacją w rendererze 3DO.

Proces modelowania jest elementem bardzo istotnym gdyż w nim poznacie wiele sztuczek ułatwiających prace w Blenderze, ale też poznacie odpowiednie i bardzo optymalne podejście do tworzenia modeli low poly. Wiedza, która tkwi w tym kursie jest fundamentalna i pozwoli wam zrozumieć działanie Blendera oraz tworzenia tekstur PBR w Quixel Suite. Etap poświęcony 3DO sprawi że nauczycie się tworzyć świetne i bardzo realistyczne rendery, zdjęcia, które mogą posłużyć jako prezentacja naszego obiektu na naszej witrynie, portfolio.



Lista filmów

  • 0.01 - Omówienie referencji Zobacz darmową lekcję5 min 56 s
  • 1.01 - Blender - wstęp Zobacz darmową lekcję2 min 38 s
  • 1.02 - Blender - przydatne skróty, addony 18 min 5 s
  • 1.03 - Blender - jak szybko tworzyc model HP, czyli Blenderowy trik Zobacz darmową lekcję9 min 7 s
  • 2.01 - Modelowanie - blockout 21 min 48 s
  • 2.02 - Modelowanie - high poly pokrywy 26 min 59 s
  • 2.03 - Modelowanie - high poly bazy 18 min 48 s
  • 2.04 - Modelowanie - high poly dodatków 37 min 52 s
  • 2.05 - Modelowanie - symulowanie monet 17 min 58 s
  • 2.06 - Modelowanie - poprawki i inne dodatki 14 min 47 s
  • 2.07 - Modelowanie - model low poly skrzyni 19 min 49 s
  • 2.08 - Modelowanie - model low poly dodatków 24 min 11 s
  • 3.01 - UV - przygotowanie elementów pod rozkładanie 9 min 55 s
  • 3.02 - UV - rozkładanie i układanie UV'łek 29 min 45 s
  • 4.01 - xNormal - wypalanie map skrzyni oraz ich weryfikacja i ewentualne poprawki 30 min 29 s
  • 4.02 - xNormal - wypalanie dodatków oraz ich weryfikacja i ewentualne poprawki 14 min 52 s
  • 4.03 - Blender Baker - ID mapa do skrzyni oraz poprawki w Adobe Photoshop 27 min 17 s
  • 5.01 - Quixel Suite DDO - tworzenie projektu oraz krótkie omówienie ustawień 8 min 30 s
  • 5.02 - Quixel Suite DDO - przygotowanie bazowej kolorystyki oraz omówienie działania maskowania zwykłego lub przez ID 29 min 10 s
  • 5.03 - Quixel Suite DDO - drewno 15 min 35 s
  • 5.04 - Quixel Suite DDO - stalowe elementy, custom material, ndo 21 min 34 s
  • 5.05 - Quixel Suite DDO - kłódka i kluczyk 16 min 29 s
  • 5.06 - Quixel Suite DDO - monety i naszyjniki 11 min 49 s
  • 5.07 - Quixel Suite DDO - dopracowywanie tekstur 40 min 37 s
  • 6.01 - Piasek - high poly 20 min 48 s
  • 6.02 - Piasek - low poly 16 min 44 s
  • 6.03 - Piasek - wypalanie i teksturowanie, ndo 22 min 0 s
  • 6.04 - Podłoże - cień 4 min 41 s
  • 7.01 - Render - exportowanie tekstur 2 min 57 s
  • 7.02 - Render - przygotowanie obiektów pod render w 3DO 14 min 55 s
  • 7.03 - Render - 3DO kilka przydatnych informacji, renderowanie prac, zapisywanie 24 min 19 s
  • 7.04 - Render - poprawki i finalna prezentacja 2 min 28 s
  • 7.05 - Render - 3DO i pasek animacji 3 min 21 s
  • Pliki-dodatkowe-kurs-tworzenie-modeli-do-gier-skrzynia-ze-zlotem

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla osób, które mają już podstawową wiedzę w dziedzinie grafiki 3D i znają podstawy modelowania w Blenderze, ale chciałyby się doszkolić i zacząć tworzyć wysokiej jakości modele do gier. Każdy, amator i średnio doświadczony grafik 3D powinien znaleźć w tym kursie coś dla siebie.

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Kompletny proces tworzenia modelu wraz z teksturami do gier,
  • Omawianie referencji
  • Przedstawienie ciekawych i przydatnych skrótów, ale również addonów (wtyczek), które ułatwiają prace w Blenderze
  • Sposób na szybkie tworzenie modeli high poly
  • Modelowanie base-mesha
  • Tworzenie modelu high poly oraz low poly
  • Mapowanie UV
  • Symulowanie monet
  • Rzeźbienie piasku
  • Proces wypalania/bake'owania map w xNormal
  • Teksturowanie w Quixel Suite DDO
  • Prezentacja modelu w 3DO
  • Tworzenie animacji w 3DO

Pakiet kursów - Tworzenie modeli 3d do gier

Razem w pakiecie: Rabat 15%

176,80 zł 208,00 zł

Stwórz własny pakiet

* możesz uzyskać maksymalnie 25% rabatu

ZOBACZ DOSTĘPNE PAKIETY
Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

Autor

Michał Kalisz 3d Artist

Zajmuje się grafiką 3D, zawodowo 3 lata. Specjalizuje się w tworzeniu modeli do gier szczególnie broni i samochodów, ale tworzenie czegokolwiek twórczego i kreatywnego sprawia mu dużo satysfakcji. Aktualnie pracuje w branży gier, a za sobą ma takie tytuły jak Dying Light: The Following, Dead Island Definitive Edition. Zanim zaczął przygodę w branży gier pracował jako grafik 3D tworząc aplikacje interaktywne i prezentacyjne animacje 3D.

Więcej prac autora znajdziecie pod adresem www.veezen.pl
Czas trwania:
9 godzin 45 minut
Użyte programy:
Blender Photoshop Quixel Suite (DDO, NDO, 3DO) xNorma
Rozmiar plików:
5,75 gb
Pliki:
Filmy Finalny model z teksturami
Język:
Polski
Stopień trudności:
łatwy