Kurs przedstawia cały proces tworzenia profesjonalnego modelu skrzyni ze złotem wraz z jego prezentacją, który potem może zostać wykorzystany w grze. Całość została stworzona przy użyciu takich programów jak Blender, Photoshop, Quixel Suite (DDO, NDO, 3DO) oraz xNormal. Kurs jest kompletny, a co za tym idzie zostały w nim pokazane wszystkie etapy tworzenia modelu do gier. Zaczynając od omówienia zebranych referencji by w dalszym etapie zająć się tworzeniem modelu high poly, z którego potem stworzymy wersje low poly gotową do wrzucenia do silnika gry. Rozłożymy UV, by przejść następnie przez proces przepalania map z modelu high poly, a całość zakończyć teksturowaniem w oprogramowaniu Quixel Suite DDO oraz prezentacją w rendererze 3DO.
Proces modelowania jest elementem bardzo istotnym gdyż w nim poznacie wiele sztuczek ułatwiających prace w Blenderze, ale też poznacie odpowiednie i bardzo optymalne podejście do tworzenia modeli low poly. Wiedza, która tkwi w tym kursie jest fundamentalna i pozwoli wam zrozumieć działanie Blendera oraz tworzenia tekstur PBR w Quixel Suite. Etap poświęcony 3DO sprawi że nauczycie się tworzyć świetne i bardzo realistyczne rendery, zdjęcia, które mogą posłużyć jako prezentacja naszego obiektu na naszej witrynie, portfolio.
Aneta Jóźwiak 09-08-2021 Opinia potwierdzona zakupem