Przypomnij hasło

Logowanie

Stwórz konto

SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne

299,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online
  • Faktura 23% VAT w formie PDF

Masz pytania? Napisz!

  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 01
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 02
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 03
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 04
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 05
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 06
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 07
  • SketchUp + V-Ray Next - Lokal podejście fotograficzne - 08

O czym jest kurs?

Kurs "SketchUp + V-Ray Next - Wizualizacje lokalu i podejście fotograficzne" poświęcony jest tworzeniu wizualizacji eleganckiego lokalu gastronomicznego w najnowszych dostępnych wersjach oprogramowania: SketchUp 2020V-Ray Next 4.2. W tym 9-godzinnym szkoleniu postaram się zbliżyć jak najbardziej do fotorealistycznego efektu. Wykorzystam przy tym te same narzędzia, którymi posługują się fotografowie w rzeczywistym świecie.

Zaawansowane techniki modelowania

Materiał zaczyna się od modelowania. Najpierw na podstawie rzutu architektonicznego powstają bryły pomieszczeń; potem stolarka okienna i drzwiowa oraz poszczególne elementy wyposażenia.


Kolejna część jest dedykowana modelowaniu średnio-zaawansowanemu, z której nauczysz się jak korzystać z pluginów takich jak: FredoCorner czy Component Stringer. Na koniec tego etapu pokażę Ci jeszcze narzędzia do modelowania kładowego, które pomagają tworzyć organiczne geometrie.


Wykorzystanie wtyczki Skatter w wizualizacjach wnętrz

Ciekawym elementem tutorialu jest rozszerzenie Skatter i jego możliwości w zakresie aranżacji wnętrz. Nauczę Cię wykorzystywać cały potencjał tego narzędzia, nie tylko w kwestii zaawansowanego rozmieszczania modeli, ale także jako doskonały sposób na optymalizację dużych scen.


V-ray - tworzenie materiałów, oświetlenia, ustawienia parametrów

Zasadnicza część kursu jest jednak poświęcona V-Rayowi: przekonującym materiałom, ustawieniom renderingu, scenariuszom oświetleniowym i obróbce gotowych widoków. Przedstawię Ci różne podejścia do tematu wizualizacji wnętrz. Wykonam wiele eksperymentów badających chociażby wpływ poszczególnych opcji na długość renderowania, zróżnicowane konfiguracje światła i uniwersalne parametry postprodukcji.



Wbrew pozorom tworzenie fotorealistycznych wizualizacji to bardzo jasny i przejrzysty proces. Postaram się go wytłumaczyć w możliwie jak najbardziej logiczny sposób, tak abyś był w stanie zdobytą wiedzę wykorzystać we własnych projektach i już samemu tworzyć tego typu obrazy.


W kursie wykorzystano modele pobrane bezpośrednio z portalu ModelUp. To biblioteka z wysokiej jakości modelami w formacie SketchUp gotowymi do użycia w V-Rayu bez konieczności wprowadzania dodatkowych zmian.


Lista filmów

  • 01.01 - Wprowadzenie Zobacz darmową lekcję4 min 8 s
  • 02.01 - Początki pracy w SketchUpie - Praca na rzucie Zobacz darmową lekcję12 min 5 s
  • 02.02 - Początki pracy w SketchUpie - Ustawienia skali 8 min 34 s
  • 02.03 - Początki pracy w SketchUpie - Podstawowe narzędzia modelowania 13 min 5 s
  • 02.04 - Początki pracy w SketchUpie - Grupy 8 min 4 s
  • 03.01 - Stolarka - Komponenty 10 min 8 s
  • 03.02 - Stolarka - Detale i ich znaczenie 9 min 22 s
  • 03.03 - Stolarka - Obsługa rozszerzeń 11 min 32 s
  • 03.04 - Stolarka - Krzywe w SketchUpie 11 min 59 s
  • 03.05 - Stolarka - Tagi, przekroje i sceny 8 min 24 s
  • 04.01 - Modelowanie średniozaawansowane - Bar 11 min 7 s
  • 04.02 - Modelowanie średniozaawansowane - Tekst i przypadkowy chaos 10 min 21 s
  • 04.03 - Modelowanie średniozaawansowane - Wyciągnij wzdłuż i ustaw w szyku 13 min 24 s
  • 04.04 - Modelowanie średniozaawansowane - Bryły obrotowe 5 min 42 s
  • 04.05 - Modelowanie średniozaawansowane - Stołek barowy 8 min 20 s
  • 05.01 - Modelowanie kładowe - Podstawy 15 min 39 s
  • 05.02 - Modelowanie kładowe - Modułowe siedziska 14 min 59 s
  • 05.03 - Modelowanie kładowe - Podsumowanie 10 min 52 s
  • 06.01 - Biblioteki gotowych modeli - 3DWarehouse 10 min 20 s
  • 06.02 - Biblioteki gotowych modeli - Optymalizacja 5 min 40 s
  • 06.03 - Biblioteki gotowych modeli - ModelUp 4 min 54 s
  • 07.01 - Materiały SketchUp - Podstawy tekstur i teksturowania 11 min 3 s
  • 07.02 - Materiały SketchUp - V-Ray UV Mapping Tools 6 min 5 s
  • 07.03 - Materiały SketchUp - SketchUV 8 min 50 s
  • 07.04 - Materiały SketchUp - Tekstury seamless i gdzie ich szukać 6 min 58 s
  • 08.01 - Materiały V-Ray - Wprowadzenie 9 min 4 s
  • 08.02 - Materiały V-Ray - Reflection 10 min 35 s
  • 08.03 - Materiały V-Ray - Bump, Normal i Displacement 11 min 16 s
  • 08.04 - Materiały V-Ray - Zastosowanie czarno-białych map 7 min 31 s
  • 08.05 - Materiały V-Ray - Zmiana koloru tekstury 8 min 59 s
  • 08.06 - Materiały V-Ray - Szkło i najczęściej popełniane błędy 12 min 43 s
  • 08.07 - Materiały V-Ray - Biblioteka materiałów V-Ray 10 min 49 s
  • 09.01 - Zarządzanie dużą scenąy - Wprowadzenie 10 min 30 s
  • 09.02 - Zarządzanie dużą scenąy - Proxies 7 min 41 s
  • 09.03 - Zarządzanie dużą scenąy - Optymalizacja w Skatterze 14 min 33 s
  • 09.04 - Zarządzanie dużą scenąy - Zaawansowane rozmieszczanie 19 min 9 s
  • 10.01 - Oświetlenie dzienne - SketchUp i Cienie 6 min 50 s
  • 10.02 - Oświetlenie dzienne - Portal Lights 11 min 49 s
  • 10.03 - Oświetlenie dzienne - Dome Light 15 min 36 s
  • 10.04 - Oświetlenie dzienne - Ekspozycja i balans bieli 10 min 25 s
  • 10.05 - Oświetlenie dzienne - Scenariusze oświetleniowe 13 min 51 s
  • 10.06 - Oświetlenie dzienne - Kompozycja 12 min 40 s
  • 11.01 - Ustawienia V-Ray - Uniwersalne ustawienia renderingu 11 min 11 s
  • 11.02 - Ustawienia V-Ray - Ustawienia testowe 12 min 5 s
  • 11.03 - Ustawienia V-Ray - Zaawansowane ustawienia kamery 8 min 3 s
  • 12.01 - Światło sztuczne - Wprowadzenie 6 min 6 s
  • 12.02 - Światło sztuczne - Mesh Light 8 min 58 s
  • 12.03 - Światło sztuczne - IES Light 8 min 13 s
  • 12.04 - Światło sztuczne - Rectangle Light 8 min 59 s
  • 12.05 - Światło sztuczne - Podsumowanie 9 min 4 s
  • 13.01 - Postprodukcja - Corrections Control 13 min 26 s
  • 13.02 - Postprodukcja - Lens Effects 9 min 17 s
  • 13.03 - Zakończenie 4 min 54 s
  • kurs-sketchup-vray-next-lokalu-podejscie-fotograficzne-02
  • kurs-sketchup-vray-next-lokalu-podejscie-fotograficzne-01

Dla kogo jest ten kurs?

Ten kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą przenieść swoje umiejętności tworzenia wizualizacji na kolejny, wyższy poziom. Temat jest ściśle związany z aranżacją wnętrz, ale na pewno odnajdą się w nim nie tylko architekci. Program szkolenia został przygotowany w taki sposób, aby nawet laik się w nim odnalazł. Nie obawiaj się więc, jeśli nie jesteś biegły w SketchUpie i V-Rayu. Lektor przedstawia poszczególne zagadnienia w bardzo klarowny sposób.

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Import rzutów w różnych formatach
  • Nawigacja i zarządzanie elementami SketchUp
  • Tworzenie podstawowych geometrii
  • Grupy i komponenty
  • Tworzenie stolarki drzwiowej i okiennej
  • Instalacja i obsługa rozszerzeń
  • Ustawienia tagów, przekrojów i scen
  • Automatyczne tworzenie profili rurowych i brył obrotowych
  • Podstawy modelowania kładowego
  • Narzędzia QuadFaceTools, Vertex Tools i SubD
  • Pobieranie modeli z internetowych portali
  • Prezentacja portalu z darmowymi modelami ModelUp
  • Teksturowanie przy pomocy V-Ray Projection Tools
  • SketchUV i zaawansowane teksturowanie
  • Pobieranie tekstur z internetowych portali
  • Tworzenie materiałów V-Ray o rzeczywistych cechach
  • Wykorzystanie materiałów PBR i gotowej biblioteki materiałów
  • Optymalizacja pracy w dużych scenach
  • Zaawansowane rozmieszczanie geometrii
  • Funkcje rozszerzenia Skatter
  • Techniki oświetlania wnętrz światłem naturalnym
  • Portal Lights i ich rola w scenariuszach oświetleniowych
  • Adaptive Dome Light i jego możliwości
  • Zaawansowane ustawienia kamery: ekspozycja i balans bieli
  • Rozmycie soczewkowe
  • Uniwersalne ustawienia renderingu
  • Ustawienia testowe i skracanie czasu renderowania
  • Techniki oświetlania wnętrz światłem sztucznym
  • Postprodukcja wizualizacji w V-Rayu
  • Zaawansowane opcje Lens Effects i dodatkowe modyfikacje soczewki
  • Zapisywanie i wczytywanie personalizowanych ustawień postprodukcji
  • Wykonywanie fotorealistycznych wizualizacji
Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

5.0

  • Maja Staniszewska

    Bardzo dobrze zainwestowane pieniądze. Jest to pierwszy kurs który wykupiłam, ale na pewno nie ostatni. Duża ilość wiedzy, przekazana w bardzo przystępny sposób.Polecam

Opinie o kursie

5.0

  • Maja Staniszewska

    Bardzo dobrze zainwestowane pieniądze. Jest to pierwszy kurs który wykupiłam, ale na...

Zobacz wszystkie opinie

Autor

Piotr Kurpiewski Architekt, Grafik

Prowadzi studio projektowe niuanse, gdzie realizuje zlecenia z zakresu architektury, grafiki, projektowania przemysłowego i komunikacji wizualnej.


Czas trwania:
9 godzin
Użyte programy:
Sketchup 2020 PRO V-ray Next Płatny plugin - Skatter
Rozmiar plików:
6 gb
Pliki:
Lekcje w postaci plików wideo Podkłady w postaci dwg, jpg, pdf Finalne sceny Tekstury
Język:
Polski
Stopień trudności:
łatwy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto