Skorzystaj ze styczniowej promocji - 10% rabatu na pierwsze zakupy kursów! Podczas zamówienia wpisz kod "WITAJ" i dotrzymaj noworoczne postanowienia :)

Skorzystaj ze styczniowej promocji - 10% rabatu na pierwsze zakupy kursów! Podczas zamówienia wpisz kod "WITAJ" i dotrzymaj noworoczne postanowienia :)

Kurs - Blender - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza

119,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online

Masz pytania? Napisz!

  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza

O czym jest kurs?

Kurs przedstawia krok po kroku cały proces przygotowania profesjonalnego modelu stworzonego specjalnie dla gier z wykorzystaniem takich programów jak Blender, Zbrush, Substance Painter oraz Marmoset Toolbag. Zostały w  nim dokładnie pokazane i omówione wszystkie etapy pracy nad modelem tego typu, zaczynając od modelowania base-mesha, z którego w dalszym etapie wykonamy low-poly w Blenderze, przez rzeźbę detalu high-poly w Zbrushu. Bake map oraz teksturowanie zostało wykonane w programie Substance Painter. Na sam koniec zostało pokazane w jaki sposób możemy wykonać estetyczną prezentacje gotowego modelu z wykorzystaniem programu Marmoset Toolbag 3. Dowiecie się także w jaki sposób przyspieszać sobie pracę m.in. przy wypalaniu map, wymianie plików między programami i  rzeźbieniu detalu w Zbrushu. 

Lista filmów

  • 0.01 - Szukanie referencji 4 min 21 s
  • 1.00 - Podstawy Blendera - Wprowadzenie Zobacz darmową lekcję56 sek
  • 1.01 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna Info Zobacz darmową lekcję5 min 52 s
  • 1.02 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna 3D View 2 min 11 s
  • 1.03 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna Outliner 1 min 43 s
  • 1.04 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna Properties 2 min 1 s
  • 1.05 - Podstawy Blendera - (Interface) Manipulowanie oknami interfejsu 2 min 24 s
  • 1.06 - Podstawy Blendera - (Interface) Nawigowanie po Viewporcie 2 min 32 s
  • 1.07 - Podstawy Blendera - Warstwy 2 min 33 s
  • 1.08 - Podstawy Blendera - Cursor 3D 3 min 0 s
  • 1.09 - Podstawy Blendera - Dodawanie nowych obiektów 3 min 45 s
  • 1.10 - Podstawy Blendera - Zaznaczanie typu box, circle i lasso 2 min 5 s
  • 1.11 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Extrude 3 min 13 s
  • 1.12 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Podstawy edycji modelu 4 min 38 s
  • 1.13 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Knife 3 min 34 s
  • 1.14 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Loop Cut 2 min 40 s
  • 1.15 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Hide, Unhide 1 min 16 s
  • 1.16 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Subdivide 3 min 6 s
  • 1.17 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Bevel 4 min 6 s
  • 1.18 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Dissolve 2 min 3 s
  • 1.19 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Delete 2 min 0 s
  • 1.20 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Array 7 min 14 s
  • 1.21 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Bevel 5 min 46 s
  • 1.22 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Boolean 2 min 28 s
  • 1.23 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Displace 2 min 4 s
  • 1.24 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Subdivision Surface 3 min 13 s
  • 1.25 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Mirror 2 min 45 s
  • 1.26 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Solidify 4 min 24 s
  • 2.00 - Blender - Modelowanie base-mesha 38 min 40 s
  • 2.01 - Basemesh - Przygotowanie modelu do pracy ze Zbrushem Zobacz darmową lekcję1 min 7 s
  • 3.00 - Zbrush - Krótkie wprowadzenie do Zbrush 8 min 2 s
  • 3.01 - Zbrush - Przydatne dodatki i brushe 3 min 8 s
  • 4.00 - Zbrush - High poly - Uchwyt 31 min 27 s
  • 4.01 - Zbrush - High poly - Deski 46 min 4 s
  • 4.02 - Zbrush - High poly - Denko 26 min 24 s
  • 4.03 - Zbrush - High poly - Pierścień 21 min 40 s
  • 4.04 - Zbrush - High poly - Nity 20 min 40 s
  • 4.05 - Zbrush - High poly - Optymalizacja modelu (Decimation Master) i eksport do Blendera 10 min 14 s
  • 5.00 - Low poly - Uchwyt 11 min 59 s
  • 5.01 - Low poly - Deski 5 min 58 s
  • 5.02 - Low poly - Denko 17 min 45 s
  • 5.03 - Low poly - Pierścień 11 min 20 s
  • 5.04 - Low poly - Nity 5 min 40 s
  • 6.00 - Mapowanie UV - Uchwyt 7 min 55 s
  • 6.01 - Mapowanie UV - Deski 1 min 55 s
  • 6.02 - Mapowanie UV - Denko 3 min 13 s
  • 6.03 - Mapowanie UV - Pierścień 1 min 25 s
  • 6.04 - Mapowanie UV - Nity 1 min 48 s
  • 6.05 - Mapowanie UV - Połącznie map UV wszystkich obiektów 17 min 25 s
  • 7.00 - Przygotowanie do eksportu - Zmiana nazw obiektów 6 min 30 s
  • 8.00 - Export modelu do FBX 3 min 57 s
  • 9.00 - Substance Painter - Krótkie wprowadzenie 18 min 38 s
  • 10.00 - Substance Painter - Teksturowanie - Bake tekstur w Substance Painter 7 min 4 s
  • 10.01 - Substance Painter - Teksturowanie - Deski (przód) 30 min 44 s
  • 10.02 - Substance Painter - Teksturowanie - Przygotowanie emblematu na tarczę w Blenderze 8 min 51 s
  • 10.03 - Substance Painter - Teksturowanie - Malowanie emblematu na tarczy 11 min 18 s
  • 10.04 - Substance Painter - Teksturowanie - Deski (tył) 18 min 2 s
  • 10.05 - Substance Painter - Teksturowanie - Uchwyt 15 min 56 s
  • 10.06 - Substance Painter - Teksturowanie - Metal 26 min 55 s
  • 11 - Substance Painter - Eksport tekstur 7 min 17 s
  • 12 - Marmoset Toolbag 3 - Prezentacja modelu 16 min 37 s
  • Pliki-dodatkowe-Tworzenie-modeli-do-gier-tarcza

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest przeznaczony głównie dla osób średnio zaawansowanych, znających ogólne zasady modelowania i teksturowania, a które chciałyby dokładnie poznać proces tworzenia modeli do gier. Nie mniej jednak, dzięki dołączonemu do kursu wstępowi do Blendera, nawet osoby bardzo początkujące mogą skorzystać na tym kursie. Również ludzie pracujący w innych programach, jak np. 3DS Max, lub Maya, będą w stanie odtworzyć przedstawione tutaj metody z racji ich uniwersalności.

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Cały proces tworzenia modelu oraz tekstur do gier
  • Szukanie referencji
  • Podstawy Blendera
  • Modelowanie base-mesha
  • Rzeźbienie detalu high-poly w Zbrush
  • Przygotowywanie low-poly bazując na base-meshu
  • Mapowanie UV
  • Poprawny eksport FBX
  • Bake tekstur w Substance Painter
  • Teksturowanie w Substance Painter
  • Eksport tekstur zależnie od potrzeb
  • Prezentacja modelu w Marmoset Toolbag 3
 

Przykłady prac klientów po przerobieniu kursu:

Pakiet kursów - Tworzenie modeli 3d do gier

Razem w pakiecie: Rabat 15%

135,07 zł 158,90 zł

Stwórz własny pakiet

* możesz uzyskać maksymalnie 25% rabatu

ZOBACZ DOSTĘPNE PAKIETY
Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

Autor

Piotr Bieryt Grafik

Zajmuje się grafiką 3D, głównie związaną z tworzeniem modeli do gier. Więcej prac autora można znaleźć na stronie Artstation.

Czas trwania:
9 godzin 50 minut
Użyte programy:
Blender Substance Painter 2.4.1 Marmoset Toolbag 3 Zbrush 4R7
Rozmiar plików:
4,6 gb
Pliki:
Filmy Model tarczy - Low Poly Model tarczy - High Poly Tekstury Scena z programu Marmoset
Język:
Polski
Stopień trudności:
średniozaawansowany