Kurs - Blender - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza

Naucz się tworzyć model tarczy do wykorzystania w grach.

Ocena kursu: 5.0     (5 ocen) Kup w prezencie

  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza
  • Galeria - Blender - Substance Painter - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza

Czego nauczysz się z tego kursu?

  • Szukanie referencji
  • Podstawy Blendera
  • Teksturowanie w Substance Painter
  • Tworzenie modelu i tekstur do gier
  • Modelowanie base-mesha
  • Przygotowywanie low-poly
  • Mapowanie UV
  • Poprawny eksport FBX

Ten kurs obejmuje

  • 9 godzin 50 minut
  • 61 lekcji wideo
  • Certyfikat ukończenia
  • Materiały szkoleniowe
  • Poziom: średniozaawansowany
  • Użyte programy: Blender Substance Painter 2.4.1 Marmoset Toolbag 3 Zbrush 4R7
Kup stały dostęp
do tego kursu za

119 zł
96,75 zł netto

Kup czasowy dostęp
do wszystkich kursów

od 129 zł/mies.

Sprawdź ofertę

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest przeznaczony głównie dla osób średnio zaawansowanych, znających ogólne zasady modelowania i teksturowania, a które chciałyby dokładnie poznać proces tworzenia modeli do gier. Nie mniej jednak, dzięki dołączonemu do kursu wstępowi do Blendera, nawet osoby bardzo początkujące mogą skorzystać na tym kursie. Również ludzie pracujący w innych programach, jak np. 3DS Max, lub Maya, będą w stanie odtworzyć przedstawione tutaj metody z racji ich uniwersalności.

Wymagania

  • Aby uczestniczyć w kursie, potrzebujesz programu Blender. Możesz go pobrać za darmo ze strony producenta.

Certyfikat po skończeniu kursu Blender - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza

Podobnie jak w przypadku wszystkich innych kursów dostępnych na platformie cgwisdom.pl, po ukończeniu kursu Blender - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza otrzymasz certyfikat. Wystarczy, że przerobisz wszystkie lekcje i wygenerujesz zaświadczenie o przejściu kursu. Przeczytaj, jak pobrać certyfikat ukończenia kursu online.

Opinie uczestników kursu Blender - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza

  • Gabriela Krawczyk 31-07-2022 Wyróżniona opinia Opinia potwierdzona zakupem

    Świetny kurs, pomimo iż były to moje początki z Blenderem, bez problemu nadążałam za lektorem.

  • Jarek 26-03-2022 Wyróżniona opinia Opinia potwierdzona zakupem

    Super kurs który otworzył mi drogę w kierunku grafiki 3D. Polecam wszystkim.

  • Marcin Śliwa 15-02-2020 Wyróżniona opinia Opinia potwierdzona zakupem

    Genialny Kurs, szukałem alternatywy do bardzo drogich programów 3D i znalazłem co chciałem

  • Monika 29-03-2023 Opinia potwierdzona zakupem

    Kurs przedstawia w sposób szczegółowy proces tworzenia modelu tarczy 3D. Wszystko przedstawione bardzo czytelnie, jednak na starszych wersjach programów. Osoby zaczynające dopiero swoją przygodę np. z Blenderem mogą mieć problemy z odnalezieniem omawianych i zastosowanych funkcji.

  • Aneta Jóźwiak 20-07-2021 Opinia potwierdzona zakupem

    Z kursu można się wiele nauczyć. Przede wszystkim pokazana jest procedura tworzenia assetów w sposób zrozumiały i jasny. Wymaga aktualizacji, ale da się wszystko zrobić.

ZOBACZ WSZYSTKIE OPINIE ZWIŃ


O czym jest kurs?

Kurs przedstawia krok po kroku cały proces przygotowania profesjonalnego modelu stworzonego specjalnie dla gier z wykorzystaniem takich programów jak Blender, Zbrush, Substance Painter oraz Marmoset Toolbag. Zostały w  nim dokładnie pokazane i omówione wszystkie etapy pracy nad modelem tego typu, zaczynając od modelowania base-mesha, z którego w dalszym etapie wykonamy low-poly w Blenderze, przez rzeźbę detalu high-poly w Zbrushu. Bake map oraz teksturowanie zostało wykonane w programie Substance Painter. Na sam koniec zostało pokazane w jaki sposób możemy wykonać estetyczną prezentacje gotowego modelu z wykorzystaniem programu Marmoset Toolbag 3. Dowiecie się także w jaki sposób przyspieszać sobie pracę m.in. przy wypalaniu map, wymianie plików między programami i  rzeźbieniu detalu w Zbrushu. 

ZOBACZ WIĘCEJ ZWIŃ

Przykłady prac klientów po przerobieniu kursu:

Lista filmów

  • 0.01 - Szukanie referencji 4 min 21 s
  • 1.00 - Podstawy Blendera - Wprowadzenie Zobacz darmową lekcję56 sek
  • 1.01 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna Info Zobacz darmową lekcję5 min 52 s
  • 1.02 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna 3D View 2 min 11 s
  • 1.03 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna Outliner 1 min 43 s
  • 1.04 - Podstawy Blendera - (Interface) Omówienie okna Properties 2 min 1 s
  • 1.05 - Podstawy Blendera - (Interface) Manipulowanie oknami interfejsu 2 min 24 s
  • 1.06 - Podstawy Blendera - (Interface) Nawigowanie po Viewporcie 2 min 32 s
  • 1.07 - Podstawy Blendera - Warstwy 2 min 33 s
  • 1.08 - Podstawy Blendera - Cursor 3D 3 min 0 s
  • 1.09 - Podstawy Blendera - Dodawanie nowych obiektów 3 min 45 s
  • 1.10 - Podstawy Blendera - Zaznaczanie typu box, circle i lasso 2 min 5 s
  • 1.11 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Extrude 3 min 13 s
  • 1.12 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Podstawy edycji modelu 4 min 38 s
  • 1.13 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Knife 3 min 34 s
  • 1.14 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Loop Cut 2 min 40 s
  • 1.15 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Hide, Unhide 1 min 16 s
  • 1.16 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Subdivide 3 min 6 s
  • 1.17 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Bevel 4 min 6 s
  • 1.18 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Dissolve 2 min 3 s
  • 1.19 - Podstawy Blendera - Edit Mode - Delete 2 min 0 s
  • 1.20 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Array 7 min 14 s
  • 1.21 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Bevel 5 min 46 s
  • 1.22 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Boolean 2 min 28 s
  • 1.23 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Displace 2 min 4 s
  • 1.24 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Subdivision Surface 3 min 13 s
  • 1.25 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Mirror 2 min 45 s
  • 1.26 - Podstawy Blendera - Modyfikatory - Solidify 4 min 24 s
  • 2.00 - Blender - Modelowanie base-mesha 38 min 40 s
  • 2.01 - Basemesh - Przygotowanie modelu do pracy ze Zbrushem Zobacz darmową lekcję1 min 7 s
  • 3.00 - Zbrush - Krótkie wprowadzenie do Zbrush 8 min 2 s
  • 3.01 - Zbrush - Przydatne dodatki i brushe 3 min 8 s
  • 4.00 - Zbrush - High poly - Uchwyt 31 min 27 s
  • 4.01 - Zbrush - High poly - Deski 46 min 4 s
  • 4.02 - Zbrush - High poly - Denko 26 min 24 s
  • 4.03 - Zbrush - High poly - Pierścień 21 min 40 s
  • 4.04 - Zbrush - High poly - Nity 20 min 40 s
  • 4.05 - Zbrush - High poly - Optymalizacja modelu (Decimation Master) i eksport do Blendera 10 min 14 s
  • 5.00 - Low poly - Uchwyt 11 min 59 s
  • 5.01 - Low poly - Deski 5 min 58 s
  • 5.02 - Low poly - Denko 17 min 45 s
  • 5.03 - Low poly - Pierścień 11 min 20 s
  • 5.04 - Low poly - Nity 5 min 40 s
  • 6.00 - Mapowanie UV - Uchwyt 7 min 55 s
  • 6.01 - Mapowanie UV - Deski 1 min 55 s
  • 6.02 - Mapowanie UV - Denko 3 min 13 s
  • 6.03 - Mapowanie UV - Pierścień 1 min 25 s
  • 6.04 - Mapowanie UV - Nity 1 min 48 s
  • 6.05 - Mapowanie UV - Połącznie map UV wszystkich obiektów 17 min 25 s
  • 7.00 - Przygotowanie do eksportu - Zmiana nazw obiektów 6 min 30 s
  • 8.00 - Export modelu do FBX 3 min 57 s
  • 9.00 - Substance Painter - Krótkie wprowadzenie 18 min 38 s
  • 10.00 - Substance Painter - Teksturowanie - Bake tekstur w Substance Painter 7 min 4 s
  • 10.01 - Substance Painter - Teksturowanie - Deski (przód) 30 min 44 s
  • 10.02 - Substance Painter - Teksturowanie - Przygotowanie emblematu na tarczę w Blenderze 8 min 51 s
  • 10.03 - Substance Painter - Teksturowanie - Malowanie emblematu na tarczy 11 min 18 s
  • 10.04 - Substance Painter - Teksturowanie - Deski (tył) 18 min 2 s
  • 10.05 - Substance Painter - Teksturowanie - Uchwyt 15 min 56 s
  • 10.06 - Substance Painter - Teksturowanie - Metal 26 min 55 s
  • 11 - Substance Painter - Eksport tekstur 7 min 17 s
  • 12 - Marmoset Toolbag 3 - Prezentacja modelu 16 min 37 s
  • Pliki-dodatkowe-Tworzenie-modeli-do-gier-tarcza

ZOBACZ WIĘCEJ ZWIŃ

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Cały proces tworzenia modelu oraz tekstur do gier
  • Szukanie referencji
  • Podstawy Blendera
  • Modelowanie base-mesha
  • Rzeźbienie detalu high-poly w Zbrush
  • Przygotowywanie low-poly bazując na base-meshu
  • Mapowanie UV
  • Poprawny eksport FBX
  • Bake tekstur w Substance Painter
  • Teksturowanie w Substance Painter
  • Eksport tekstur zależnie od potrzeb
  • Prezentacja modelu w Marmoset Toolbag 3
 

Autor kursu

Piotr Bieryt Grafik ocena: 5  

Zajmuje się grafiką 3D, głównie związaną z tworzeniem modeli do gier. Więcej prac autora można znaleźć na stronie Artstation.


Kurs online Zbrush - cena

Możesz kupić dostęp do kursu Blender - Tworzenie modeli 3d do gier - Tarcza na dwa sposoby. Poniżej znajdziesz porównanie tych opcji, które pomoże Ci podjąć decyzję. Zdecyduj czy wolisz otrzymać dostęp do pojedynczego kursu bez ograniczeń, czy jednak preferujesz czasowy dostęp do wszystkich szkoleń online.

Najpopularniejsza
Subskrypcja
129 zł
za miesiąc
przy zobowiązaniu
na rok
Zakup tradycyjny
119 zł
płatne jednorazowo
Dostęp do wszystkich kursów na stronie
Nie
Dostęp tylko do jednego kursu
Tak
Dostęp nieograniczony czasowo
Tak
Dostęp tylko na czas trwania subskrypcji
Nie
Możliwość pobierania materiałów
Tak
Sprawdź ofertę   Dodaj do koszyka

Kup kurs w prezencie

Chcesz podarować komuś kurs w prezencie? To bardzo proste!
Gdy kupisz kurs, wyślemy do Ciebie specjalny voucher z kodem. Osoba, której go przekażesz, będzie mogła w dowolnym momencie z niego skorzystać i dodać kurs do swojego konta.

Dodaj do koszyka jako prezent

Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam certyfikat po przerobieniu kursu?
Tak, po przerobieniu kursu można pobrać certyfikat pdf, który możemy zapisać na swoim komputerze. Do każdego z kursów wystawiany jest oddzielny certyfikat, który jest widoczny w prawym górnym rogu podstrony z danym kursem w panelu klienta.
Czy kursy dostępne są w wersji dvd czy elektronicznej?
Kursy dostępne są tylko w formie elektronicznej. Dzięki temu dostęp do nich jest natychmiastowy po dokonaniu przelewu.
Czy otrzymam fakturę VAT po dokonaniu zakupu?
Tak. Aby otrzymać fakturę należy podczas składania zamówienia zaznaczyć "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz uzupełnić potrzebne dane.
Jak szybko otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do kursu otrzymuje się kilka minut po wykonaniu przelewu.

W wypadku opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym czas realizacji zamówieni może zostać wydłużony od 1 do 3 dni roboczych.
Wybrałem kurs, który chcę kupić. Jak to zrobić?
Aby dokonać zakupu należy założyć konto, na którym zostanie udostępniony kurs. Następnie wybieramy materiał, który nas interesuje i dodajemy go do koszyka. Aby wyświetlić zawartość koszyka klikamy w "Mój koszyk”. Wówczas wyświetli nam się nasze zamówienie, możemy sprawdzić czy wszystko się zgadza oraz zaznaczyć czy chcemy otrzymać Fakturę VAT oraz wybrać formę płatności. Po akceptacji regulaminu i kliknięciu „zamów”, zostaniemy przekierowani do serwisu PayU poprzez, który możemy przelać pieniądze.

Po zaksięgowaniu pieniędzy kurs zostanie udostępniony na koncie, z którego zostało złożone zamówienie w zakładce "Moje kursy".
W jaki sposób mogę zapłacić za wybrany kurs?
Wpłaty dokonuje się poprzez Przelewy24, PayPal, karty kredytowej lub przy pomocy tradycyjnego przelewu.
Jak długo zakupiony kurs będzie dostępny na moim koncie?
Zakupione materiały będą dostępne na koncie bez limitu czasowego.
Jakie są różnice między zakupem pojedynczego kursu, a dostępem w ramach subskrypcji?
Kupując pojedynczy kurs otrzymujesz go bez żadnych ograniczeń czasowych.

Wykupując dostęp do wszystkich kursów w ramach subskrypcji otrzymujesz do nich dostęp na czas wykupionej subskrypcji - na 1 miesiąc lub na 12 miesięcy. Kursy te można oglądać tylko online po zalogowaniu się na swoje konto.
Czy mogę pobrać kursy udostępnione w ramach subskrypcji?
Nie, kursy udostępnione w ramach subskrypcji można oglądać tylko online po zalogowaniu się na swoje konto.
Czy mogę pobrać zakupiony pojedynczy kurs?
Nie, nie ma możliwości pobierania kursów. Kursy można pobierać tylko online. Natomiast oczywiście można pobierać pliki dodatkowe dołączone do kursów.

Przeczytaj o programie Blender na naszym blogu

Przeczytaj inne artykuły dotyczące programu Blender napisane przez naszych trenerów

Przejdź do bloga


Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto