Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier

Niestety kurs ten nie jest już dostępny

Wycofaliśmy go ponieważ stworzyliśmy kurs o tej samej tematyce z wykorzystaniem nowszych wersji oprogramowania :)

Sprawdź aktualny kurs
o tej samej tematyce!
Masz pytania? Napisz!

  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria
  • Kurs - Blender - UDK - Tworzenie modeli do gier - Galeria

O czym jest kurs?

Kompletny kurs pokazujący krok po kroku w jaki sposób można wykonać profesjonalny model, który będzie miał zastosowanie w grze. Został on przygotowany przez Michała Kubasa, który w branży gier pracuje od 5 lat. Kurs przedstawia cały proces tworzenia modelu kasy dostosowanej do użycia w silnikach do gier. Dowiecie się z niego jak w odpowiedni sposób tworzyć base mesh na podstawie, którego zbudowany zostanie model Lowpoly i Highpoly. Jak rozłożyć UV Mapping oraz jak w poprawnie bakeować tekstury. Poznacie podstawy UDK, jak przygotować w nim swój model i stworzyć materiał. Pokazany został proces tworzenia wszystkich potrzebnych tekstur takich jak : Diffuse, Specular, Normal. Detail.

Lista filmów

  • 01 - Wstep 42 min 17 s
  • 02 - Wstep do modelowania 31 min 23 s
  • 03 - Base mesh 5 h 4 min
  • 04 - Highpoly 48 min 59 s
  • 05 - Lowpoly 2 h 22 min
  • 06 - UV Mapping 2 h 32 min
  • 07 - Bake 37 min 58 s
  • 09 - Lightmaping 39 min 13 s
  • 08 - Wstep do UDK Zobacz darmową lekcję32 min 36 s
  • 10 - Przygotowanie pliku PSD 16 min 9 s
  • 11 - Omowienie koloru, przyklady prac itp 35 min 28 s
  • 12 - Omowienie podstaw Photoshopa 19 min 23 s
  • 13 - Przygotowanie mapy Diffuse 4 h 59 min
  • 14 - Przygotowanie map Specular, Normal 1 h 10 min
  • 15 - Podstawy materialow 45 min 54 s
  • 16 - Ostatanie poprawki oraz jak zrobic screenshot 1 h 13 min
  • Pliki-dodatkowe-tworzenie-modeli-do-gier

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest przede wszystkim do osób, które chciałby rozpocząć swoja przygodę z tworzeniem modeli do gier oraz do osób, które mają już solidne podstawy, ale chciałby uporządkować swoją wiedzę. Z

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • W odpowiedni sposób tworzyć modele oraz tekstury do gier
  • Modelować w programie Blender
  • Tworzyć base mesh
  • Tworzyć model Lowpoly
  • Poprawnie tworzyć UV Mapping
  • Bake'ować tekstury
  • Przygotować model w UDK
  • Tworzyć Lightmape
  • Tworzyć materiały w UDK
  • Towrzyć mapy Diffuse, Normal oraz Specular

Przykłady prac klientów po przerobieniu kursu:

Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

0.0

Autor

Michał Kubas 3d Artist & Environment Artist

W branży gier pracuje od ponad 10 lat. Przez ten czas tworzył gry zarówno na urządzenia mobilne, pc jak i konsole. Pracował m.in. przy takich tytułach jak: Deadfall Adventures, Dead Island Riptide, Painkiller Hell & Damnation. Obecnie pracuje nad grami na konsole najnowszej generacji.


Czas trwania:
23 godziny
Użyte programy:
Blender 2.67 Photoshop CS4 UDK
Rozmiar plików:
7 gb
Pliki:
Filmy Finalny model 3d Tekstury Bibliografia
Stopień trudności:
podstawowy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto