- Sprawne poruszanie się po programie
- Import rysunków rastrowych
- Rozbudowane techniki tworzenia stolarki
- Tworzenie rozbudowanych modeli mebli płytowych
- Błyskawiczne tworzenie profili rurowych i brył obrotowych
- Tworzenie zaawansowanych geometrii niepłaskich
- Tworzenie modeli tekstyliów
- Odnajdywanie dobrej jakości tekstur
- Teksturowanie skomplikowanych obiektów w SketchUV
- Pobieranie modeli z katalogów internetowych i
- 3DWarehouse
- Automatyzacja powtarzalnych elementów wnętrzarskich
- Edytowanie i tworzenie materiałów V-Ray
- Tworzenie materiałów odbijających, przezroczystych oraz
- materiałów o złożonej fakturze
- Wykorzystywanie gotowych materiałów z biblioteki V-Ray
- Zaawansowane modyfikatory V-Ray Options
- Ustawienia światła dla zróżnicowanych widoków
- Podstawowa postprodukcja V-Ray
- Zaawansowana postprodukcja z wykorzystaniem Render
- Elements w oprogramowaniu Photoshop
- Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji

