Data publikacji: 15-06-2018 | Data aktualizacji: 31-03-2020 | Autor: Mateusz Ciećwierz
Data publikacji: 15-06-2018 | Data aktualizacji: 31-03-2020 | Autor: Mateusz Ciećwierz
W tym krótkim poradniku wytłumaczę wam jak w prosty sposób zmienić jednostki w programie 3ds Max. Warto o tym pamiętać zanim rozpoczniemy pracę nad projektem szczególnie jeśli zależy nam na konkretnych wymiarach. Domyślnie w 3ds Maxie ustawione są jednostki Generic, które raczej nie są zbyt przydatne i warto je zmienić od razu po włączeniu programu.
Aby to zrobić wystarczy, że po uruchomieniu programu na pasku na górze wybierzemy opcję , a następnie Units Setup.
Po wybraniu tej opcji pojawi nam się nowe okno - Units Setup. W tabelce Display Unit Scale wybieramy Metric , a następnie Centymetry. Trzeba również pamiętać o tym, aby kliknąć w tym samym oknie System Unit Setup gdzie również zmieniamy jednostki na Centymetry. Na koniec klikamy Ok i po sprawie!
Warto pamiętać o tym, aby przed rozpoczęciem pracy nad nowym projektem spojrzeć czy ustawione są odpowiednie jednostki. 3ds Max niestety z jakiegoś powodu lubi sam resetować ustawienia, a w tym i ustawienia jednostek.
Dla osób, które wolą bardziej oglądać niż czytać przygotowaliśmy również video tutorial, którym krok po kroku pokazaliśmy również jak zmienić jednostki w 3ds Maxie.
Jeśli ten poradnik okazał się przydatny lub macie sugestię jakie inne tematy poruszyć to dajcie nam o tym znać w komentarzu poniżej.
Pozdrawiamy :)
Liczba dostępnych kursów: 35
Łączny czas trwania kursów: 186 godzin
Liczba dostępnych kursów: 29
Łączny czas trwania kursów: 340 godzin
Liczba dostępnych kursów: 23
Łączny czas trwania kursów: 128 godzin
Liczba dostępnych kursów: 15
Łączny czas trwania kursów: 80 godzin
Szukasz czegoś innego?