Przypomnij hasło

Logowanie

Stwórz konto

Kurs - Zbrush - Przygotowanie modelu Low poly postaci z teksturami

129,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online
  • Faktura 23% VAT w formie PDF

Masz pytania? Napisz!

O czym jest kurs?


Kurs ten jest bezpośrednią kontynuacją szkolenia "Zbrush - Rzeźbienie stylizowanej postaci wikinga High poly", Jeśli interesuje was proces rzeźbienia, to zachęcam do zapoznania się właśnie z tym kursem. Jeśli natomiast w tym momencie nie interesuje Cię rzeźbienie i chciałbyś poznać dalsze etapy pracy nad postacią,to nic nie stoi na przeszkodzie. Możesz rozpocząć pracę od tego kursu i skorzystać  z dołączonego gotowego modelu Wikinga.

W tej części natomiast pokażemy wam jak zrobić by model naszego wikinga zyskał tekstury i mógł być wykorzystywany np. w grach lub animacjach. Jest to kompletne ponad 13-godzinne szkolenie, w którym zobaczysz cały proces pracy nad postacią od modelu High poly, aż po gotowy model Low poly z teksturami. Będziemy potrzebować do tego aż 5 różnych programów - Zbrush, 3ds Max, 3d Coat, Substance Painter oraz Marmoset. Nie jest konieczne korzystanie konkretnie z tych programów i jeśli np. wolisz wykonać retopologie, rozłożyć mapy UV lub przygotować tekstury korzystając z innych narzędzi, to nic nie stoi na przeszkodzie.

W kursie tym najpierw zaczniemy od zrobienia retopologii całego modelu w programie 3d Coat. Dzięki temu powstanie tzw. model Low poly z o wiele mniejsza liczbą poligonów w porównaniu z modelem High poly, który zostały stworzony w Zbrushu.

Kurs - Zbrush - Przygotowanie modelu Low poly postaci z teksturami - 10

Następnie zobaczycie jak bezpośrednio w 3ds Maxie rozłożyć wszystkie mapy UV nowych modeli Low poly z wykorzystaniem modyfikatora Unwrapp.

Kurs - Zbrush - Przygotowanie modelu Low poly postaci z teksturami - 11

Tak przygotowany model następnie pogrupujemy w Zbrushu tak, aby móc bez problemu wypalić mapy techniczne bezpośrednio w Substance Painterze. Gdy te wszystkie etapy będą już za nami można przejść do tworzenia tekstur oraz materiałów naszego wikinga. Z wykorzystaniem Substance Paintera jest to naprawdę bardzo proste, a program ten daje ogromne możliwości.

Kurs - Zbrush - Przygotowanie modelu Low poly postaci z teksturami - 12

Gdy model postaci będzie już gotowy zobaczycie jak wyrenderować ją zarówno w Marmosecie jak i w 3ds Maxie z wykorzystaniem V-raya.

Kurs - Zbrush - Przygotowanie modelu Low poly postaci z teksturami - 14

Pakiet kursów - Zbrush - Tworzenie postaci stylizowanego wikinga

Zachęcamy do skorzystania z pakietu obu części kursu w promocyjnej cenie. W porównaniu do standardowych cen kupując w pakiecie zaoszczędzisz ponad 60 zł!


Lista filmów

  • 01.01 - Wstęp Zobacz darmową lekcję1 min 4 s
  • 01.02 - Omówienie etapów pracy Zobacz darmową lekcję7 min 13 s
  • 02.01 - 3d Coat - Retopologia - Głowa 1 h 1 min
  • 02.02 - 3d Coat - Retopologia - Ręce 37 min 47 s
  • 02.03 - 3d Coat - Retopologia - Kamizelka 22 min 23 s
  • 02.04 - 3d Coat - Retopologia - Tunika 20 min 48 s
  • 02.05 - 3d Coat - Retopologia - Spodnie 13 min 4 s
  • 02.06 - 3d Coat - Retopologia - Bandaze na spodniach 14 min 20 s
  • 02.07 - 3d Coat - Retopologia - Buty 24 min 7 s
  • 02.08 - 3d Coat - Retopologia - Topór 26 min 0 s
  • 02.09 - 3d Coat - Retopologia - Toporek 18 min 10 s
  • 02.10 - 3d Coat - Retopologia - Nóż 24 min 15 s
  • 02.11 - 3d Coat - Retopologia - Róg 18 min 6 s
  • 02.12 - 3d Coat - Retopologia - Ochraniacze na ręce 31 min 30 s
  • 02.13 - Zbrush - Retopologia - Tarcza 5 min 55 s
  • 02.14 - Zbrush - Retopologia - Pozostałe elementy 6 min 35 s
  • 03.01 - Rozkładanie UV - 3ds Max - Omówienie podstaw 10 min 29 s
  • 03.02 - Rozkładanie UV - 3ds Max - Ciało 14 min 21 s
  • 03.03 - Rozkładanie UV - 3ds Max - Ubrania 21 min 48 s
  • 03.04 - Rozkładanie UV - 3ds Max - Akcesoria 1 h 12 min
  • 04.01 - Przygotowanie Modeli - Ciało 2 min 23 s
  • 04.02 - Przygotowanie Modeli - Akcesoria 42 min 52 s
  • 04.03 - Przygotowanie Modeli - Ubrania 20 min 32 s
  • 04.04 - Przygotowanie Modeli - Export 1 min 45 s
  • 04.05 - Przygotowanie Modeli - Akcesoria 15 min 53 s
  • 04.06 - Przygotowanie Modeli - Akcesoria - Decimation Master 11 min 19 s
  • 05.01 - Substance Painter - Tworzenie tekstur - Ciało 44 min 59 s
  • 05.02 - Substance Painter - Tworzenie tekstur - Ubranie 32 min 31 s
  • 05.03 - Substance Painter - Tworzenie tekstur - Akcesoria 25 min 21 s
  • 05.04 - Substance Painter - Tworzenie tekstur - Ciało Detale 9 min 48 s
  • 05.05 - Substance Painter - Tworzenie tekstur - Oczy 3 min 26 s
  • 06.01 - Zbrush - Ustawienia pozy postaci 31 min 36 s
  • 07.01 - Marmoset - Wstęp 4 min 28 s
  • 07.02 - Marmoset - Ustawienie sceny 12 min 47 s
  • 07.03 - Marmoset - Substanc Painter - Dopracowywanie materialow 16 min 7 s
  • 07.04 - Marmoset - Substanc Painter - Dopracowywanie tekstur 21 min 56 s
  • 07.05 - Marmoset - Zbrush - Dopracowywanie modelu 14 min 59 s
  • 07.06 - Marmoset - Podsumowanie 1 min 15 s
  • 08.01 - 3ds Max - Renderowanie z wykorzystaniem V-raya 34 min 3 s
  • 08.02 - Photoshop - Postprodukcja renderu 5 min 35 s
  • 08.03 - Prezentacja gotowej postaci 27 sek
  • Pliki-dodatkowe-zbrush-wiking-druga-czesc-kursu
  • Pliki-dodatkowe-substance-painter-01
  • Pliki-dodatkowe-substance-painter-03
  • Pliki-dodatkowe-substance-painter-02

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs ten skierowany jest do osób, które znają już program na poziomie średnio zaawansowanym i chciałby się doszkolić z zakresu opracowywania postaci na potrzeby gier lub animacji. 

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Wykonanie retopologii postaci z wykorzystaniem 3d Coat
  • Rozkładanie map UV w programie 3ds Max
  • Przygotowanie tekstur oraz materiałów w programie Substance Painter
  • Ustawienia pozy postaci w Zbrushu
  • Prezentacja finalnego modelu z wykorzystaniem programu Marmoset
  • Wyrenderowanie postaci w 3ds Maxie z wykorzystaniem V-raya

Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

0.0

Autor

Jakub Wydro Generalista 3D oraz Character Artist

Współpracuje z najlepszymi firmami CG w Polsce. Więcej jego prac możecie zobaczyć na Artstation.

Czas trwania:
13 godzin 30 minut
Użyte programy:
Zbrush 2018 3d Coat - Wykorzystany do wykonania retopologii 3ds Max 2017 - Wykorzystany do rozkładania map UV Substance Painter - Przygotowanie tekstur Marmoset - Wykorzystany do prezentacji modelu
Rozmiar plików:
7 gb
Pliki:
Lekcje w postaci filmów wideo Model High poly postaci Finalny model low poly z teksturami
Język:
Polski
Stopień trudności:
średniozaawansowany

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto