Kurs - Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza

179,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online

Masz pytania? Napisz!

O czym jest kurs?


Kurs "Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza" to kompleksowy zbiór wiedzy dotyczącej oświetlenia V-Ray w programie Sketchup. Projekt wnętrza na przykładzie, którego będziemy pracować został przygotowany przez biuro projektowe Klaudia Tworo Projektowanie Wnętrz. Dzięki odpowiedniemu zestawieniu oświetlenia w projekcie uzyskaliśmy bardzo dużo możliwości, które postaraliśmy się wykorzystać na wiele różnych sposobów.



W kursie poznasz wszystkie rodzaje świateł takie jak: V-ray Sun, Rectangle Light, Mesh Light, Omni Light, IES Light, Spot light i wiele innych. Zobaczysz związane z tym tematem praktyczne techniki iluminacji. W szkoleniu tym pokażemy Ci jak oświetlić tą samą scenę na pięć zupełnie różnych sposobów wykorzystując zarówno oświetlenie naturalne jak i sztuczne. Wszystko zostało przedstawione w taki sposób, aby poznane techniki można było wykorzystać przy własnych projektach i móc stworzyć w każdym z nich niepowtarzalny klimat.

Kurs - Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza - 01

Dodatkowo z kursu dowiesz się też czym jest tzw. modelowanie kładowe. Wykorzystując jego założenia i posługując się sprytnymi rozszerzeniami, takimi jak QuadFace Tools, Vertex Tools, SubD - przygotujesz złożone, organiczne modele: błyskawicznie i w intuicyjny sposób. Dzięki tej technice tworzenie bardziej organicznych modeli stanie się o wiele prostsze. Bez znajomości tego sposobu modelowania tworzenie niektórych modeli może okazać się o wiele bardziej czasochłonne lub czasami wręcz niemożliwe.


Kurs - Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza - 02

Po drodze nauczysz się obsługiwać wielowarstwowe materiały i precyzyjnie teksturować nawet złożone geometrie. Na koniec poznasz też zaawansowane techniki postprodukcji wewnątrz oprogramowania V-Ray. Tym razem w ogóle nie będziemy korzystać z Photoshopa w procesie postprodukcji. Jest to umyślny zabieg ponieważ chcemy Ci pokazać jak dobrą jakość możemy uzyskać bezpośrednio w V-rayu bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi.  Pokażemy Ci jak wykorzystać jego potencjał do stworzenia przekonujących, fotorealistycznych wizualizacji w różnych środowiskach oświetleniowych.

Kurs - Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza - 03

Lista filmów

  • 01.01 - Podstawy SketchUp - Wprowadzenie Zobacz darmową lekcję2 min 8 s
  • 01.02 - Podstawy SketchUp - Importowanie rysunku Zobacz darmową lekcję5 min 11 s
  • 01.03 - Podstawy SketchUp - Praca na rzucie 10 min 5 s
  • 01.04 - Podstawy SketchUp - Utrzymanie porzadku 7 min 24 s
  • 01.05 - Podstawy SketchUp - Standardowe modelowanie 7 min 23 s
  • 01.06 - Podstawy SketchUp - Bryly obrotowe 6 min 29 s
  • 02.01 - Modelowanie kladowe - Wprowadzenie 4 min 55 s
  • 02.02 - Modelowanie kladowe - Ottoman 21 min 53 s
  • 02.03 - Modelowanie kladowe - Fotel Wingback 30 min 6 s
  • 02.04 - Modelowanie kladowe - Precyzyjne przeksztalcenia 18 min 57 s
  • 03.01 - Wprowadzenie 14 min 27 s
  • 03.02 - V-ray UV Tools 13 min 17 s
  • 03.03 - Materialy i tekstury - Teksturowanie modeli kladowych 17 min 16 s
  • 03.04 - Materialy i tekstury - Zarzadzanie pobranymi modelami 7 min 24 s
  • 04.01 - V-Ray Materials - Quick Settings 7 min 49 s
  • 04.02 - V-Ray Materials - Reflection 4 min 16 s
  • 04.03 - V-Ray Materials - Bump i Displacement 10 min 57 s
  • 04.04 - V-Ray Materials - Szklo i materialy przezroczyste 9 min 19 s
  • 05.01 - Oswietlenie naturalne - Standardowe ustawienia renderingu 9 min 53 s
  • 05.02 - Oswietlenie naturalne - Cienie 9 min 22 s
  • 05.03 - Oswietlenie naturalne - V-ray Sun 10 min 22 s
  • 05.04 - Oswietlenie naturalne - Portal Light 9 min 14 s
  • 05.05 - Oswietlenie naturalne - Corrections Control 10 min 33 s
  • 05.06 - Oswietlenie naturalne - Podstawy HDRI 12 min 27 s
  • 05.07 - Oswietlenie naturalne - Zaawansowane ustawienia mapy HDR 10 min 45 s
  • 06.01 - Oswietlenie sztuczne i naturalne - Rectangle Light 14 min 37 s
  • 06.02 - Oswietlenie sztuczne i naturalne - Spot Light 13 min 1 s
  • 06.03 - Oswietlenie sztuczne i naturalne - IES Light 7 min 36 s
  • 06.04 - Oswietlenie sztuczne i naturalne - Sphere Light 10 min 59 s
  • 07.01 - Oswietlenie sztuczne - Mesh Light 6 min 38 s
  • 07.02 - Oswietlenie sztuczne - Omni Light 5 min 49 s
  • 07.03 - Oswietlenie sztuczne - Emissive Material 10 min 20 s
  • 07.04 - Oswietlenie sztuczne - Volumetric Environment 10 min 31 s
  • 07.05 - Zakonczenie 2 min 7 s
  • pliki-dodatkowe-kurs-sketchup-rozne-rodzaje-oswietlenia-wnetrza-02
  • pliki-dodatkowe-kurs-sketchup-rozne-rodzaje-oswietlenia-wnetrza-01

Dla kogo jest ten kurs?


Kurs "Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza" jest przeznaczony dla osób osób zajmujących się wnętrzami. To vademecum, które świetnie sprawdzi się także u budowniczych, inżynierów, architektów i designerów: wszystkich tych, którzy chcą poznać nieskończone możliwości świateł V-Ray. Kurs został przygotowany tak, aby nawet osoby początkujące mogły się w nim odnaleźć. Zaczyna się od absolutnych podstaw, a wraz z kolejnymi rozdziałami poziom trudności rośnie. Lektor przedstawia jednak wszystkie zagadnienia w sposób jasny i zrozumiały, a cały program został podzielony na mniejsze tematyczne części, aby łatwiej było się w nim poruszać.

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Praca na rzucie
  • Podstawy modelowania
  • Modelowanie kładowe w QuadFaceTools
  • Organiczne modelowanie w SubD
  • Teksturowanie dzięki V-Ray UV Tools
  • Precyzyjne teksturowanie płaszczyzn w RoadKill
  • Obsługa biblioteki materiałów V-Ray
  • Wykorzystanie dodatkowych map V-Ray
  • Quick Settings jako intuicyjne zarządzanie wielowarstwowymi materiałami
  • Ustawienia renderingu
  • Przyspieszanie procesu renderingu
  • Tworzenie naturalnego oświetlenia dziennego
  • Wykorzystanie i obsługa map HDRi
  • Przygotowanie środowiska światła sztucznego
  • Volumetric Fog jako sposób na zbudowanie głębi
  • Postprodukcja w oprogramowaniu V-Ray
  • Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji

Przykłady prac klientów po przerobieniu kursu:

Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

Autor

Piotr Kurpiewski Architekt, Grafik

Prowadzi studio projektowe niuanse, gdzie realizuje zlecenia z zakresu architektury, grafiki, projektowania przemysłowego i komunikacji wizualnej.


Czas trwania:
6 godzin
Użyte programy:
Sketchup 2018 PRO V-ray 3.6 Wtyczka - QuadFace Tools Wtyczka - Roadkill - Do teksturowania Płatna wtyczka - SubD - Potrzeban do jedynie do modelowania Płatna wtyczka - Vertex Tools - Potrzeban do jedynie do modelowania
Rozmiar plików:
4,5 gb
Pliki:
Lekcje w postaci plików wideo Finalne sceny w formacie skp Finalne wizualizacje
Język:
Polski
Stopień trudności:
łatwy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka