Premiera kursu tworzenia modeli 3d do gier! Blender - Quixel Suite - Skrzynia ze złotem

Data publikacji: 30-10-2017  |  Data aktualizacji: 09-12-2022  | Autor: Mateusz Ciećwierz

Premiera kursu tworzenia modeli 3d do gier! Blender - Quixel Suite - Skrzynia ze złotem

Opublikowaliśmy właśnie najnowszy kurs poświęcony tworzeniu modeli 3d do gier pt "Kurs - Blender - Tworzenie modeli do gier - Skrzynia ze złotem". Tym razem do jego wykonania wykorzystane zostały takie programy jak Blender oraz pakiet Quixel Suite. W kursie zobaczycie cały proces pracy nad tego typu obiektem. Zaczniemy od modelu low poly, przez model high poly, wypalenie tekstur aż po finalne oteksturowanie skrzyni w programie Quixel Suite DDO.


Kurs przeznaczony jest dla osób, które mają już podstawową wiedzę w dziedzinie grafiki 3D i znają podstawy modelowania w Blenderze, ale chciałyby się doszkolić i zacząć tworzyć wysokiej jakości modele do gier. Każdy, amator i średnio doświadczony grafik 3D powinien znaleźć w tym kursie coś dla siebie.

Zachęcamy do zapoznania się, z krótkim filmem poniżej promującym kurs.

W kursie zostały poruszone następujące zagadnienia:

 Kompletny proces tworzenia modelu wraz z teksturami do gier,

  • Omawianie referencji
  • Przedstawienie ciekawych i przydatnych skrótów, ale również addonów (wtyczek), które ułatwiają prace w Blenderze
  • Sposób na szybkie tworzenie modeli high poly
  • Modelowanie base-mesha
  • Tworzenie modelu high poly oraz low poly
  • Mapowanie UV
  • Symulowanie monet
  • Rzeźbienie piasku
  • Proces wypalania/bake'owania map w xNormal
  • Teksturowanie w Quixel Suite DDO
  • Prezentacja modelu w 3DO
  • Tworzenie animacji w 3DO

Autor

Mateusz Ciećwierz Architekt, grafik 3d

Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Założyciel serwisu CG Wisdom. Autor ponad 25 kursów z oprogramowania 3ds Max i V-ray. Fan gier, komiksów i starych samochodów.

Przeczytaj o programie Game Art na naszym blogu