Premiera kursu - Sketchup - Vray - Różne techniki oświetlania wnętrza

Data publikacji: 20-03-2019  |  Data aktualizacji: 30-03-2020  | Autor: Mateusz Ciećwierz

Premiera kursu - Sketchup - Vray - Różne techniki oświetlania wnętrza


Opublikowaliśmy nowy 6-godzinny kurs pt. "Sketchup - V-ray 3.6 - Różne sposoby oświetlenia wnętrza", który w całości poświęcony jest różnym sposobom oświetlenia wnętrza, tak aby uzyskać kilka wizualizacji w zupełnie różnej atmosferze. W kursie zostaną omówione wszystkie typy świateł jakie daje nam V-ray, takie jak: Vray Plane, Sphere, Vray Sun, Vray HDRI, IES i inne. Dzięki ich dokładnemu poznaniu będziesz potrafić stworzyć niepowtarzalną atmosferę swoich wizualizacji.

Premiera kursu - Sketchup - Vray - Różne techniki oświetlania wnętrza -01

Dodatkowo w kursie poza różnymi technikami oświetlenia zobaczysz jak można modelować w Sketchupie w zupełnie nowy sposób. Wykorzystamy do tego dodatkowe pluginy takie jak: QuadFace Tools, Vertex Tools, SubD.

Premiera kursu - Sketchup - Vray - Różne techniki oświetlania wnętrza - 02

W kursie zostały poruszone między innymi takie tematy, jak:

  • Praca na rzucie
  • Podstawy modelowania
  • Modelowanie kładowe w QuadFaceTools
  • Organiczne modelowanie w SubD
  • Teksturowanie dzięki V-Ray UV Tools
  • Precyzyjne teksturowanie płaszczyzn w RoadKill
  • Obsługa biblioteki materiałów V-Ray
  • Wykorzystanie dodatkowych map V-Ray
  • Quick Settings jako intuicyjne zarządzanie wielowarstwowymi materiałami
  • Ustawienia renderingu
  • Przyspieszanie procesu renderingu
  • Tworzenie naturalnego oświetlenia dziennego
  • Wykorzystanie i obsługa map HDRi
  • Przygotowanie środowiska światła sztucznego
  • Volumetric Fog jako sposób na zbudowanie głębi
  • Postprodukcja w oprogramowaniu V-Ray
  • Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji

Zachęcamy do zapoznania się się z filmem reklamowy poniżej, z którego dowiecie się jeszcze więcej szczegółów :). Zapraszamy również bezpośrednio na stronę kursu gdzie możecie go zakupić i zapoznać się z opisem.




Autor

Mateusz Ciećwierz Architekt, grafik 3d

Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Założyciel serwisu CG Wisdom. Autor ponad 25 kursów z oprogramowania 3ds Max i V-ray. Fan gier, komiksów i starych samochodów.

Przeczytaj o programie Sketchup na naszym blogu

Chcesz poznać program Sketchup? Sprawdź nasz darmowy kurs online!