Przypomnij hasło

Logowanie

Stwórz konto

Kurs - Modelowanie samochodu - Ferrari 458

79,00 zł

  • Natychmiastowa dostępność
  • Nielimitowany dostęp
  • Pobierz lub oglądaj online

Masz pytania? Napisz!

  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria
  • Kurs - 3ds Max - Vray - Modelowanie samochodu - Ferrari 458 - Galeria

O czym jest kurs?

Kurs skierowany jest do osób początkujących oraz do osób, które znają już całkiem dobrze program lecz nie potrafią modelować obiektów pod modyfikator Turbosmooth/Meshsmooth.

Kurs rozpoczyna się od nagrania pt. "00 - Wprowadzenie" , w którym dokładnie wyjaśnione zostały wszystkie funkcje wykorzystywane w  późniejszym modelowaniu samochodu. Następnie pokazany jest cały proces tworzenia auta. Zaczynając od ustawienia blueprintów poprzez modelowanie, nakładanie materiałów oraz ustawienia finalnego renderu pod silnik renderujący V-ray.

W związku z tym, że kurs trwa aż 39 godzin, niektóre filmy pozbawione są komentarza ponieważ do modelowania wykorzystywane są te same funkcje. Istotniejszym staje się zobaczenie na przykładzie jak autor radzi sobie z określonym problemem podczas pracy nad modelem.

 

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest przede wszystkim do osób, które są zainteresowane modelowaniem obiektów związanych z motoryzacją. Jednak nabyte umiejętności można wykorzystać do wymodelowania praktycznie każdego obiektu jaki nas otacza. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z modelowaniem, to będziesz mógł zobaczyć jak wygląda praca nad modelem samochodu od początku do końca. Natomiast jeśli jesteś już średnio zaawansowanym użytkownikiem, to na pewno będziesz mógł podpatrzeć w kursie przydatne rozwiązania, które będziesz mógł wykorzystać podczas modelowania.


W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Ustawiać odpowiednio rysunki - blueprints
  • Modelować korzystając z Editable Poly
  • Poprawnie modelować pod modyfikator Turbosmooth
  • Na co zwrócić uwagę podczas modelowania
  • Ustawić oświetlenie by dobrze wyeksponować model
  • Wyrenderować gotowy model



  • 00 - Wprowadzenie Zobacz darmową lekcję8 min 52 s
  • 01 - Ustawienie blueprintów 19 min 51 s
  • 02 - Zderzak przedni 53 min 52 s
  • 03 - Maska 1 h 2 min
  • 04 - Reszta karoserii 56 min 57 s
  • 05 - Uszczegóławianie boku karoserii 40 min 34 s
  • 06 - Początek pracy z Meshsmooth 15 min 30 s
  • 07 - Wlot powietrza przy przednim świetle 25 min 49 s
  • 08 - Uszczegóławianie przedniego zderzaka 1 h 0 min
  • 09 - Poprawianie linii boku 27 min 2 s
  • 10 - Klamka 35 min 40 s
  • 11 - Przednia szyba 13 min 43 s
  • 12 - Szyba boczna 1 h 3 min
  • 13 - Szyba tylna i dach 48 min 56 s
  • 14 - Uszczegóławianie tyłu 1 h 44 min
  • 15 - Wgłębienia, krawędzie 1 h 9 min
  • 16 - Reflektory tylne 1 h 33 min
  • 17 - Elementy z tyłu oraz wydech 1 h 20 min
  • 18 - Detale przy przednim zderzaku 59 min 55 s
  • 19 - Reflektory przednie 1 h 55 min
  • 20 - Wstępne nakładanie materiałów 26 min 42 s
  • 21 - Felga 1 h 47 min
  • 22 - Bieżnik opony 1 h 57 min
  • 23 - Tarcza hamulcowa 28 min 27 s
  • 24 - Zacisk hamulcowy 45 min 48 s
  • 25 - Wnetrze 20 min 19 s
  • 26 - Wnetrze wokół silnika 1 h 38 min
  • 27 - Wnetrze kabina 58 min 36 s
  • 28 - Siedzenia 48 min 8 s
  • 29 - Deska rozdzielcza 1 h 49 min
  • 30 - Kierownica 1 h 45 min
  • 31 - Teksturowanie 40 min 38 s
  • 32 - Drobne poprawki 25 min 19 s
  • 33 - Lusterko 52 min 49 s
  • 34 - Znaczki i napisy 1 h 32 min
  • 35 - silnik 2 h 28 min
  • 36 - wycieraczki i reszta detali 1 h 26 min
  • 37 - Nakładanie materiałów 38 min 26 s
  • 38 - ustawienia renderu 40 min 24 s
  • Pliki-dodatkowe-modelowanie-samochodu
Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

Autor

Stanisław Potulski

  Pasjonat motoryzacji i grafiki 3d. Prowadzi działalność z zakresu grafiki 3d SP3d Studio.
 

Czas trwania:
39 godzin
Użyte programy:
3ds Max 2010 Vray 2.3
Rozmiar plików:
12,8 gb
Pliki:
Filmy Pliki 3ds max z finalnym modelem Tekstury Blueprinty
Język:
Polski
Stopień trudności:
łatwy