Kurs "3ds Max - V-ray - Modelowanie samochodu Ferrari 458" skierowany jest do osób początkujących oraz do osób, które znają
już całkiem dobrze program lecz nie potrafią modelować obiektów pod modyfikator
Turbosmooth/Meshsmooth.
Kurs rozpoczyna się od nagrania pt. "00 - Wprowadzenie" , w którym
dokładnie wyjaśnione zostały wszystkie funkcje wykorzystywane w
późniejszym modelowaniu samochodu. Następnie pokazany jest cały proces
tworzenia auta. Zaczynając od ustawienia blueprintów poprzez
modelowanie, nakładanie materiałów oraz ustawienia finalnego renderu pod
silnik renderujący V-ray.
W związku z tym, że kurs trwa aż 39 godzin, niektóre filmy pozbawione są komentarza ponieważ do modelowania wykorzystywane są te same funkcje. Istotniejszym staje się zobaczenie na przykładzie jak autor radzi sobie z określonym problemem podczas pracy nad modelem.
Kurs "3ds Max - Modelowanie samochodu"skierowany jest przede wszystkim do osób, które są zainteresowane modelowaniem obiektów związanych z motoryzacją. Jednak nabyte umiejętności można wykorzystać do wymodelowania praktycznie każdego obiektu jaki nas otacza. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z modelowaniem, to będziesz mógł
zobaczyć jak wygląda praca nad modelem samochodu od początku do końca. Natomiast jeśli jesteś już średnio zaawansowanym użytkownikiem, to na pewno będziesz mógł podpatrzeć w kursie przydatne rozwiązania, które będziesz mógł wykorzystać podczas modelowania.
Michał 16-02-2022
Jasiu Kowal 23-11-2020
soull_ 22-03-2020