Premiera kursu! Artlantis 6.5 od podstaw

Data publikacji: 17-05-2018  |  Data aktualizacji: 31-03-2020  | Autor: Mateusz Ciećwierz

Premiera kursu! Artlantis 6.5 od podstaw


Chcesz poznać program Artlantis, ale nie wiesz od czego zacząć? Przygotowaliśmy właśnie najnowszy kurs, w którym poprowadzimy Cię od kompletnych podstaw programu. Nawet jeśli nie mieliście wcześniej styczności z tym oprogramowaniem, to nie powinniście mieć żadnego problemu z przerobieniem szkolenia. Po jego ukończeniu powinniście zdobyć solidne podstawy, które umożliwią wam dalszy rozwój.

Premiera kursu! Artlantis 6.5 od podstaw - 01

W kursie zostały poruszone następujące tematy:

  •   Omówienie świateł - HDRI, Helodion, Światła sztuczne, IES
  • Jak renderować rzuty, widoki ścian, przekroje
  • Kopiowanie obiektów - Instance
  • Dodawania obiektów z zewnętrznych bibliotek
  • Poczówki
  • Warstwy
  • Shadery - edycja istniejących, tworzenie własnych, dodawanie nowych
  • Parametry renderowania
  • Ustawiania tła za oknem
  • Ustawianie kolejki renderów - Batch render
  • Co to jest biały model i jak z tego korzystać
  • Jak renderować z głębia ostrości
  • Omówienie kamery architektonicznej
  • Omówienie funkcji drop drop
  • Omówienie funkcji laser

Kurs z programu Artlantis znajdziecie pod tym adresem.

Pozdrawiamy!

Autor

Mateusz Ciećwierz Architekt, grafik 3d

Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Założyciel serwisu CG Wisdom. Autor ponad 25 kursów z oprogramowania 3ds Max i V-ray. Fan gier, komiksów i starych samochodów.

Przeczytaj o programie Artlantis na naszym blogu