Data publikacji: 11-04-2018 | Data aktualizacji: 06-02-2023 | Autor: Piotr Kurpiewski
Data publikacji: 11-04-2018 | Data aktualizacji: 06-02-2023 | Autor: Piotr Kurpiewski
Denoiser pojawił się wraz z V-Rayem trzeciej generacji. Jest częścią tzw. Render Elements, czyli dodatkowych kanałów z informacjami takimi jak np.: oznaczenia materiałów (Material ID), odbicia (Reflections), czy głębia ostrości (ZDepth). Pozwala on w znacznym stopniu poprawić jakość renderu, na którym widoczne są szumy (noise). W sytuacji gdy zależy nam na czasie możemy wykonywać rendery korzystając ze słabszych ustawień, ale wykorzystując V-ray Denoiser wizualizacje zostaną oczyszczone, dzięki czemu różnica w jakości może nie być zauważalna.
Oba obrazki zostały wyrenderowane na ustawieniach Low Quality. Różnicę widać gołym okiem. Aby uzyskać efekt podobny do odszumionego obrazka bez użycia Denoisera należałoby prawdopodobnie podnieść jakość do High Quality, co wydłużyłoby proces liczenia kilkukrotnie.
Liczba dostępnych kursów: 35
Łączny czas trwania kursów: 186 godzin
Liczba dostępnych kursów: 29
Łączny czas trwania kursów: 340 godzin
Liczba dostępnych kursów: 23
Łączny czas trwania kursów: 128 godzin
Liczba dostępnych kursów: 15
Łączny czas trwania kursów: 80 godzin
Szukasz czegoś innego?