Opublikowaliśmy właśnie nowy bardzo rozbudowany kurs, z którego dowiecie się jak wykonać od zera do finalnego efektu animacje reklamową. Do jej przygotowania zostały wykorzystane takie programy jak Maya, After Effects, Arnold, Substance Painter, Illustrator. Zobaczycie krok po kroku jak przygotować się do tego typu projektu, przez jakie etapy przejść i jak uporządkować swoją pracę, aby wszystko poszło gładko i przyjemnie.
Większość projektu zostanie wykonana w programie Maya z silnikiem renderującym Arnold. Przygotowany w nim został model, oświetlenie, materiały oraz animacje. After Effects posłuży nam do wykonania compositingu przygotowanych wcześniej klatek oraz drobnych detali, które uatrakcyjnią finalną animacje.
Cały kurs znajdziecie pod tym adresem. Zapraszamy!
W kursie zostały poruszone m.in. następujące tematy:
- Modelowanie sceny i obiektów
- Rozkładanie map UV
- Narzędzie MASH
- System cząsteczkowy nParticles
- Tworzenie tekstur w Substance Painter
- Oświetlenie sceny
- Tworzenie shaderów
- Poznanie shaderów AlShaders
- Rendering w silniku Arnold
- Tworzenie AOVs (render elementów)
- Compositing Render Elementów w programie After Effects
- Użycie masek RGB
- Motion Design w programie After Effects