Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina

Niestety kurs ten nie jest już dostępny

Wycofaliśmy go ponieważ stworzyliśmy kurs o tej samej tematyce z wykorzystaniem nowszych wersji oprogramowania :)

Sprawdź aktualny kurs
o tej samej tematyce!
Masz pytania? Napisz!

  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria
  • Kurs - Zbrush - Rzeźbienie postaci goblina - Galeria

O czym jest kurs?

Kurs pokazuje jak krok po kroku można wykonać HighPoly model postaci w  programie Zbrush. Skierowany jest on do osób, które dopiero zaczynają przygodę z Zbrushem jak i do osób średnio zaawansowanych. Szkolenie zostało podzielone na sześć etapów: Podstawy programu, tworzenie ciała, tworzenie wyposażenia, detalizowanie wyposażenia, ostateczne poprawki oraz finalny render. Materiał został przygotowany przez Mateusza Barana, który od ponad 3 lat pracuje w branży gier.

Lista filmów

  • 1.1 - Podstawy - Omowienie interfejsu 6 min 29 s
  • 1.2 - Podstawy - Zasada dzialania pedzli Zobacz darmową lekcję12 min 56 s
  • 1.3 - Podstawy - Wlasciwosci pedzli 6 min 23 s
  • 1.4 - Podstawy - Omowienie masek i subtooli 19 min 54 s
  • 1.5 - Podstawy - Geometry 37 min 17 s
  • 1.6 - Podstawy - Layers, Fiber, Surface 11 min 54 s
  • 1.7 - Podstawy - Deformation, Polygroups, Masking 25 min 15 s
  • 2.1 - Tworzenie ciala - Ogolny zarasy postaci 1 h 6 min
  • 2.2 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie zarysu 1 h 5 min
  • 2.3 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie zarysu 1 h 1 min
  • 2.4 - Tworzenie ciala - Glowa - Zremesh 7 min 3 s
  • 2.5 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie doloni 57 min 41 s
  • 2.6 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie glowy 39 min 21 s
  • 2.7 - Tworzenie ciala - Paznokcie u stop 11 min 15 s
  • 3.1 - Wyposazenie - Insert curve brush 13 min 14 s
  • 3.2 - Wyposazenie - Przedramienie, bandaze 45 min 18 s
  • 3.3 - Wyposazenie - Biceps, Piszczel 48 min 25 s
  • 3.4 - Wyposazenie - Pasek, Skorzane szmatki 50 min 2 s
  • 3.5 - Wyposazenie - Uda 52 min 14 s
  • 3.6 - Wyposazenie - Zbroja 1 h 33 min
  • 3.7 - Wyposazenie - Naramiennik 44 min 52 s
  • 3.8 - Wyposazenie - Piszczel prawy 25 min 38 s
  • 4.1 - Dopracowywanie wyposazenia - Piszczel - lewy 45 min 53 s
  • 4.2 - Dopracowywanie wyposazenia - Uda, Biceps 29 min 6 s
  • 4.3 - Dopracowywanie wyposazenia - Prawy piszczel 47 min 23 s
  • 4.4 - Dopracowywanie wyposazenia - Skorzan szmatki 24 min 23 s
  • 4.5 - Dopracowywanie wyposazenia - Pasek 1 h 0 min
  • 4.6 - Dopracowywanie wyposazenia - Zbroja 34 min 54 s
  • 4.7 - Dopracowywanie wyposazenia - Bandaze 7 min 20 s
  • 4.8 - Dopracowywanie wyposazenia - Pasek naramiennika 1 h 14 min
  • 4.9 - Dopracowywanie wyposazenia - Naramienniki 42 min 41 s
  • 4.10 -Dopracowywanie wyposazenia - Przedramie 21 min 3 s
  • 4.11 - Wyposazenie - Tarcza 24 min 34 s
  • 4.12 - Wyposazenie - Topor 23 min 51 s
  • 5.1 - Poprawki - Cialo 20 min 14 s
  • 5.2 - Poprawki - Glowa 12 min 31 s
  • 6.1 - Ustawienie postaci 31 min 53 s
  • 6.2 - Renderowanie 8 min 54 s
  • 6.3 - Postprodukcja - Photoshop 5 min 0 s
  • Pliki-dodatkowe-zbrush-goblin

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest do osób, które chciałby nauczyć się programu Zbrush pod kątem rzeźbienia postaci. Zostało poruszone w nim wiele tematów, które znacznie powinny ułatwić samodzielne wykonywanie złożonych rzeźb. Kurs pozwoli uporządkować wiedzę i dowiedzieć się jak wymodelować całą postać od ogólnego zarysu do finalnego efektu.

W kursie zostały poruszone takie tematy jak:

  • Podstawy programu Zbrush
  • Omówienie interfejsu
  • Zasady działania pędzli
  • Funkcje takie jak: Layers, Fiber, Surface, Deformation, Polygroups, Masking, Geometry
  • Omówienie masek i subtooli
  • Jak wykonać postać od ogółu do finalnej wersji z detalami
  • Wykonywanie elementów wyposażenia np: zbroja, topór, tarcza, bandaże, naramienniki
  • Renderowanie
  • Wykonanie postprodukcji w programie Photoshop
Załóż konto
Na swoim osobistym koncie będziesz mógł zbierać zakupione kursy, odznaki, rabaty oraz śledzić statystyki!
Wybierz kurs
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując kursy w pakiecie!
Złóż zamówienie
Wszystkie kursy dostępne są w formie elektronicznej dzięki czemu otrzymasz do nich dostęp kilka minut po opłaceniu zamówienia!
Dokonaj płatności
Pamiętaj, że tylko dokonanie przelewu elektronicznego daje pewność natychmiastowego otrzymania dostępu do kursu. W wypadku wpłaty pieniędzy np. na poczcie lub w placówce banku, zaksięgowanie może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
Przerabiaj materiał i zdobywaj wiedzę!
Dostęp do kursu zostanie odblokowany automatycznie na koncie użytkownika kilka minut po dokonaniu płatności.

5.0

  • Piotr 21-08-2021

    Świetnie przygotowany i opracowany kurs. Wyjaśniony w sposób przejrzysty zrozumiały dla początkujących a i średnio zaawansowani zapewne nie pogardzą nim. Polecam

Opinie o kursie

5.0

  • Piotr

    Świetnie przygotowany i opracowany kurs. Wyjaśniony w sposób przejrzysty zrozumiały dla...

Zobacz wszystkie opinie

Autor

Mateusz Baran Character Artist

W branży gier pracuję od ponad 4 lata. Informatyk z wykształcenia, grafik z pasji i zawodu. Pracował przy grach (Deadfall Adventures, Get Even) jak i przy prezentacjach multimedialnych (Żołnierz Tytan i Czołg PL-01 Concept dla OBRUM). Ostatnie jego pracę można obejrzeć na - www.artstation.com/artist/d4nTe

Czas trwania:
22 godziny
Użyte programy:
Zbrush 4R6 Photoshop
Rozmiar plików:
5,6 gb
Pliki:
Filmy Plik Zbrusha z postacią
Język:
Polski
Stopień trudności:
podstawowy

Udało się! Kurs wylądował w koszyku.

Przejdź do koszyka

Aby dodać opinię, zaloguj się na swoje konto